Mô tả công việc
Check your working area, ensure everything is clean and tidy, the equipment is working and in good conditon.
Answer the hotline for booking or others request from the guest by following the company SOP.
Perfomce check/payment procedure by following the company SOP.
Check daily booking / private group / event, re-confirm the booking when necessary.
Welcome the guest and escort the guest to their table by following the company SOP.
Farewell and check guest satisfaction.
Assist / help others department when possible.
Perfomce others task assign by supervisor/manager
Quyền lợi được hưởng
Full benefit according to the provision of Law and State
Competitive Salary
Service charge
Team building, Staff party
Discount for staffs members
Slip shift allowance
x3 basic salary + 1 compensation leave when working on public holiday
Yêu cầu công việc
Following company policy, rules, and sop.
Good working manner.
Honesty, Responsibility, Enthusiastic, Discipline.
Ability to work overtime if required, working on a holiday, Tet.
At least 1-year experience in the Hostess/ Cashier position
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.