Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Receptionist
ROYAL CANARY
66 việc làm
4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
8 - 12 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
09/08/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/09/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
2
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM
Mô tả công việc
1. Greet and welcome guest of Building and Developer,
2. Master the profession, build regulations, understand the Building to guide, answer questions from residents, customers ... of the building, direct contact information to get information (if possible and allowed),
3. To be responsible for managing the lobby work such as: Answer the phone, transfer calls, receive messages, deliver letters and ensure that the recipient's address is correct, compose letters and parcels, arrange letter neatly and put it in the customer's mailbox, ensure that the reception area and the lobby are always clean, manage the Building Management's notices in the lobby,
4. Manage incoming and outgoing faxes, storage when requested,
5. Collect resident’s fees and pay them to the Project Accountant according to regulations (if any),
6. Keep contact information to coordinate, support departments into the building operation,
7. Always update and maintain all customer information (especially customer phone book) on the computer, accurately record customer signatures,
8. Always improve knowledge about handling emergency situations in the building according to the process,
9. Report directly the daily / weekly work of the Receptionist to the Direct Manager, Property Manager as prescribed.
2. Master the profession, build regulations, understand the Building to guide, answer questions from residents, customers ... of the building, direct contact information to get information (if possible and allowed),
3. To be responsible for managing the lobby work such as: Answer the phone, transfer calls, receive messages, deliver letters and ensure that the recipient's address is correct, compose letters and parcels, arrange letter neatly and put it in the customer's mailbox, ensure that the reception area and the lobby are always clean, manage the Building Management's notices in the lobby,
4. Manage incoming and outgoing faxes, storage when requested,
5. Collect resident’s fees and pay them to the Project Accountant according to regulations (if any),
6. Keep contact information to coordinate, support departments into the building operation,
7. Always update and maintain all customer information (especially customer phone book) on the computer, accurately record customer signatures,
8. Always improve knowledge about handling emergency situations in the building according to the process,
9. Report directly the daily / weekly work of the Receptionist to the Direct Manager, Property Manager as prescribed.
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường chuyên nghiệp
- Ngoài bảo hiểm theo Luật, còn có Gói bảo hiểm tai nạn 24/7
- Có cơ hội thăng tiến trong công việc.
Yêu cầu công việc
- High school degree or higher,
- Hospitality / tourism/ reception services available
- Proven work experience as a Receptionist, Customer Services or similar roles
- Be impartial, progressive, highly responsible, Service awareness and good compliance, able to work in shifts.
- Intermediate to advanced skills with Microsoft Office Suite (e.g. Word, Excel, Outlook)
- Good listening, questioning and presentation skills. Know basic data analysis, able to write documents/ letters, read comprehension and properly implement the processes and related work instruction.
- Excellence verbal communication English
Yêu cầu hồ sơ
Nộp CV online qua Hoteljob
Khu vực
ROYAL CANARY
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
3C Ton Duc Thang, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.
Những nghề phổ biến tại ROYAL CANARY
Bạn làm việc tại ROYAL CANARY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
ROYAL CANARY
Click để đánh giá