Mô tả công việc
- Organizes and controls the day to day running of the reception desk
- Ensuring consistent product and service delivery with a high level of client care.
- Handles all guest inquiries in a courteous and efficient manner.
- Ability of building & maintaining guest relationship.
- Promotes the desired work culture around the six core values of Caravelle Touches: Guest First, Warmth, Harmony, Respect, Integrity and Kaizen of the Caravelle Saigon
Quyền lợi được hưởng
- Attractive service fee bonus (about 3.5 million - 5.5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Leave 15 days/year, public holidays x 300%
- Work 8h/day shift, 6 days off monthly
- Join the most Iconic Luxury Hotel in Saigon
- Be part of a Dynamic Team
- Amazing Guests Experience
Yêu cầu công việc
- University or College graduation with major in Hospitality management
- Minimum 1 years with relevant experiences in 4 or 5 star hotels
- Fluent in English communication
- Flexibility and be able to work under pressure.
- Positive attitude and mindset of hospitality
- Customer service skills
Yêu cầu hồ sơ
Phone number : 028 3823 4999 Ext 27601- Ms Tuyet
Address: 19 - 23 Lam Son Square, Ben Nghe Ward, District 1, HCM City
Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.