Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Chăm Sóc Khách Hàng Khác
ROYAL CANARY
66 việc làm
27 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
9 - 12 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
18/12/2023
Hạn nộp hồ sơ:
14/10/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Tới 1 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Mười Hai
Chi tiết công việc
Key Responsibilities: - Liaising between Guests and Partners to resolve light complexity issues via inbound,
outbound, email, chat, and messaging on various topics such as additional travel advice,
modifications, cancellations, and complaints.
- Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods,
and processes.
- Report immediately serious cases/ inconstant situations.
- Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
- Proactive update information/ knowledge about customer service. Benefits:
- Salary: Basic 8.000.000VND
- Incentive up to 1.200.000VND (depend on your performance)
- Voice allowance (1.000.000VND if you handle inbound)
- Probation 2 months, full 100% salary
- Social Insurance, nightshift and OT allowance.
- Accident insurance 24/7.
- 14 days of leave/year.
- 13th Monthly Salary.
- Annual Health Checkup. Location: QTSC Building 1, Quang Trung Software City, Tan Chanh Hiep Ward, District
12, HCM.
*Working Time:
- 5 days/week, random off 2 days/week.
- Shift: rotating shifts 24/7, 9 hours/shift (including 1.5 hours of rest).
• Day shift: 7:00 - 16:00 | 9:00 - 18:00 | 12:00- 21:00 | 13:00 - 22:00
• Night shift: 19:00 - 4:00 | 20:00 - 5:00 |21:00 - 6:00 | 22:00 - 7:00
Requirements:
- Graduated from High School or Above.
- English in working is MUST – (100% foreigner)
- Prefer candidates can work nightshift
- Good voice – Having mindset in CS field – Problem Solving
Khu vực
ROYAL CANARY
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
3C Ton Duc Thang, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.
Những nghề phổ biến tại ROYAL CANARY
Bạn làm việc tại ROYAL CANARY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
ROYAL CANARY
Click để đánh giá