Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
14/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
We are developing 01 shopping mall in Hue. To serve this goal, we are in need of recruiting 01 Operation Deputy Manager.
- Working location: AEON MALL Hue, số 8 Võ Nguyên Giáp, An Đông, Huế
- Working time: 5 days/week, work in shift ((1 - 2 afternoon shifts (1:30 PM - 10:30 PM) per week)
- Report to: Japanese General Manager
Job summary: Manage overall operation of shopping mall; control quality of operation activities (building management, training and accounting) to ensure a safe shopping mall with excellent service quality.
Detailed job description:
1. Manage all tasks of shopping mall operation of 3 Sections (Administration & Training, Facility & Security, and Accounting) (30%);
+ Functions of Administration & Training: Ensure smooth functioning and operation of the shopping mall by covering Administration, Tenant data Management and Customer Service Management of shopping mall.
+ Functions of Facility & Security: Control & implement facility, security and cleaning management work according to mall standards to assure a clean and safety shopping mall environment to customers.
+ Functions of Accounting: Ensure tenant's sales reports are fully and exactly recorded. Collect tenant fees fully and correctly and support tenants to reach target.
2. Formulate annual Operation plan/strategies and manage budget to comply with company/department policy (20%);
3. Manage service quality provided by contractors/suppliers to make sure they follow contract terms and conditions and meet AEONMALL's qualified standards (15%);
4. Handle tasks related local government and authorities (If any) (10%);
5. Formulate manpower development plan to comply Company requirement (10%);
6. Be coordinator with both internal and external departments (10%);
7. Other tasks as assigned by General Manager (5%)
Yêu cầu công việc
2. Have 10 years of experience in Customer service, Operation, Project management or related fields.
3. Have management skill and experience: team management, budget management...
4. Good communication skills in English and Vietnamese.
5. Have good teamwork spirit.
6. Willing to work in shift
BENEFITS:
+ 2 day-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full-paid salary.
+ Additional health insurance 24h.
+ Training opportunities.
+ Annual teambuilding and company trip.
+ Health check once per year.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff working performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional environment for career development.
+ Young and dynamic colleagues.
Quyền lợi được hưởng
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Và Kinh Doanh VinFast là công ty thành viên thuộc tập đoàn Vingroup, một trong những Tập đoàn Kinh tế tư nhân đa ngành lớn nhất Châu Á.
Với triết lý “Đặt khách hàng làm trọng tâm”, VinFast không ngừng sáng tạo để tạo ra các sản phẩm đẳng cấp và trải nghiệm xuất sắc cho mọi người.
VinFast đã nhanh chóng thiết lập sự hiện diện toàn cầu, thu hút những tài năng tốt nhất từ khắp nơi trên thế giới và hợp tác với một số thương hiệu mang tính biểu tượng nhất trong ngành Ô tô.