Việc làm VITADAIRY

Cập nhật 02/10/2024 19:35
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN SỮA VITADAIRY VIỆT NAM
CRM Executive
VITADAIRY 3.0★
1 đánh giá 161 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 19/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 147 Hai Bà Trưng,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

SUMMARY

We are seeking a highly motivated and customer-oriented CRM Executive to join our organization. The CRM Executive will be responsible for overseeing customer service operations and developing strong relationships with current and potential subscribers. This role requires excellent communication skills, a deep understanding of customer needs, and a passion for delivering exceptional customer experiences.

Key Responsibilities

Customer Service Management:

  • Manage all aspects of customer service operations, including handling inquiries, resolving complaints, and addressing customer feedback promptly and professionally.
  • Ensure timely and accurate responses to customer inquiries through various communication channels (phone, email, social media, etc.).
  • Monitor customer service performance metrics and continuously improve customer satisfaction levels.

CustomerRelationship Building

  • Develop and maintain strong relationships with current magazine subscribers to enhance customer loyalty and retention.
  • Identify opportunities to upsell or cross-sell additional products and services to existing customers, based on their interests and preferences.
  • Proactively engage with potential subscribers to promote our magazines and convert them into loyal customers.
  • Conduct regular customer satisfaction surveys and gather feedback to identify areas for improvement and enhance customer experience.

CRM Execution and Analysis

  • Execute CRM initiatives and campaigns to optimize subscriber acquisition, engagement, and retention.
  • Work with Development Team to build anCRM system to manage customer data, segment customer lists, and personalize communication.
  • Monitor and analyze customer behavior, engagement, and conversion rates to identify opportunities for improvement.

Reporting and Analysis

  • Generate regular reports on customer service performance metrics, subscriber engagement, and customer feedback analysis.
  • Utilize data analysis to identify opportunities for enhancing customer service processes, improving subscriber satisfaction, and increasing retention rates.
  • Provide actionable insights and recommendations to the management team to optimize customer service operations and drive business growth.

Industry Updates

  • Stay up-to-date on industry trends, competitor activities, and best practices in customer relationship management.
  • Participate in job fairs to showcase and introduce Forbes' products and services.

Yêu cầu công việc

• Bachelor's degree in business administration, marketing, or a related field.

• Proven experience in customer service or CRM role, preferably within the publishing industry or a similar subscription-based business.

• Excellent verbal and written communication skills with the ability to engage and build rapport with customers.

• Strong problem-solving and conflict resolution abilities.

• Proficiency in CRM software and tools.

• Data-driven mindset with the ability to analyze customer data and derive actionable insights. • Ability to work collaboratively with cross-functional teams.

• Customer-centric mindset with a passion for delivering exceptional customer experiences.

• Native Vietnamese with fluent spoken and written English.

• Strong team player with excellent communication skills.

• Positive attitude.

Quyền lợi được hưởng

• Clear opportunities for advancement.

• Equipped with computers and tools for work.

• Social insurance, unemployment insurance, health insurance according to laws.

• 13th month salary.

• Paid leave and holidays, vacations.

• 1 the latest magazine per month.

• Working day: 8:30 AM to 6 PM from Monday to Friday

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập bởi các Y Bác sĩ, Dược sĩ và các chuyên gia Dinh dưỡng đầu ngành, VitaDairy tự hào là doanh nghiệp luôn tiên phong trên hành trình mang đến những giá trị dinh dưỡng khoa học góp phần nâng cao sức khỏe và cải thiện chất lượng cuộc sống cho hàng triệu người tiêu dung Việt Nam

Từ khi thành lập, VitaDairy đã xác định và lựa chọn hướng đi khác biệt chính là mang đến nền tảng sức khỏe vững chắc cho người Việt, đặc biệt là thế hệ trẻ. Chính vì vậy, làm thế nào để các sản phẩm dinh dưỡng giúp tăng cường miễn dịch để có Hệ miễn dịch khỏe, điều kiện tiên quyết cho sự phát triển toàn diện cho thế hệ tương lai của đất nước đã được VitaDairy lựa chọn và tập trung nghiên cứu trong nhiều năm qua.

Chính sách bảo hiểm

  • Các chính sách về bảo hiểm bắt buộc, trợ cấp, khám sức khỏe,...

Các hoạt động ngoại khóa

  • Hoạt động giải trí:
  • dã ngoại và du lịch cùng Công ty
  • thể thao & các hoạt động ngoài trời;
  • Được tham gia các hoạt động gắn kết của công ty.

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2018 bởi các Y Bác sĩ, Dược sĩ và các chuyên gia Dinh dưỡng đầu ngành, VitaDairy tự hào là doanh nghiệp luôn tiên phong trên hành trình mang đến những giá trị dinh dưỡng khoa học góp phần nâng cao sức khỏe và cải thiện chất lượng cuộc sống cho hàng triệu người tiêu dung Việt Nam
 

Mission

  • Sự nghĩ khác làm mới của VitaDairy không chỉ dừng lại ở việc luôn đổi mới sản phẩm, làm mới những phân khúc hiện có của thị trường để đưa đến những giải pháp hoàn hảo cho người tiêu dùng. Cập nhật xu thế cuộc sống số luôn thay đổi hàng ngày cùng khát vọng giao tiếp trực tiếp với khách hàng, ứng Dụng QR Code - Đổi muỗng nhận quà của VitaDairy đã chạm tới trái tim của khách hàng khi là ứng dụng mang đến nhiều thông tin và lợi ích nhanh nhất và kịp thời , đạt gần 1 triệu lượt download (tải về) chỉ sau thời gian ngắn ra mắt và được ghi nhận tại lễ vinh danh Top Công nghiệp 4.0 Việt Nam - I4.0 Awards năm 2022 hạng mục Top doanh nghiệp có sản phẩm số thông minh và giải pháp công nghệ công nghiệp 4.0.

Review VITADAIRY

3.0
1 review

Những nghề phổ biến tại VITADAIRY

Bạn làm việc tại VITADAIRY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VITADAIRY

VITADAIRY

Click để đánh giá