Việc làm VITADAIRY

Cập nhật 02/10/2024 19:35
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN SỮA VITADAIRY VIỆT NAM
Key Account Executive - Consumer Products Division
VITADAIRY 3.0★
1 đánh giá 161 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • KEY JOB ACCOUNTABILITIES

To increase company sales by generating specific activities for retailers through leveraging global brand positioning and category penetration.

  • Planning
  • Develop, monitor and manage a portfolio of retailers/clients account, in accordance with the strategy of division and brands
  • Create an annual business plan/trade marketing plan taking into account levers of growth to achieve brand results (sell-in, sell-out, market share) and the profitability of brands within the account.
  • Establish and implement the plan including trade marketing/animation/ merchandising/training. Follow up return-on-investment of actions and animations. Support the development of the account.
  • Monitor contracts/invoices associated with the brand. Prepare and conduct brands strategy meetings with the trade marketing.
  • Orchestrate and coach all account interlocutors. Engage with sales team to deliver trade plans. Co-ordinate with other internal departments on retailer/client activity (sales, supply chain, marketing, customer service, education, merchandising, legal department). Work closely with other account manager and sales team. Represent the retailer/client internally.
  • Analysis -> develop & monitor sales performance at brand level, KA/Chains, Area & store level
  • Establish & Develop strong relationships with buyers, group store managers
  • Work with MKT team/BC to plan monthly promotion for each KA/chains to support sales team deliver monthly sales target. Ensure the stock is available, scheme is set-up in DKSH system & register with "So Cong Thuong"
  • Work with MKT team/BC to plan monthly promotion for each KA/chains to support sales team deliver monthly sales target. Ensure the stock is available, scheme is set-up in DKSH system & register with "So Cong Thuong"
  • New launch: work with all relevant parties (MKT team, BC, Buyers…) to have full plan for new launch.
  • Implement the planned activities for new launch and ensure to get the best location in stores for promotion product display which is out of Lay-out (such as: hot-spot, cashier counter)
  • Competitor reaction: work with relevant party (MKT,BC, NSD,GM) to get it approved, follow up & make sure it is implemented properly
  • Manage stock holding in trade agreement at each store level. Propose activities to clear nearly expiry date (> 6 month, < 12 months) to planning
  • Operation
  • Monitor contracts/invoices associated with the Drugstore channel. Do payment & PV, GR for Drugstore channel.
  • Do monthly sell in & sell out report for Drugstore channel
  • Manage & deliver promotion stock for Sales supervisors.
  • Field visit to site check
  • REQUIREMENTS
  • At least 2-years in Key Account management experience in FMCG/Cosmetics.
  • Strategic thinking & advanced analytical skill
  • Result Oriented - Decide and get things done
  • Be customer service minded
  • Team Management: coaching & motivation skill
  • Financial/numeric acumen
  • Good command of English
  • Good at Microsoft Office Skill (Especially Excel & Powperpoint)
  • Khu vực
    Báo cáo

    Quy mô:
    200 - 500 nhân viên
    Địa điểm:

    Được thành lập bởi các Y Bác sĩ, Dược sĩ và các chuyên gia Dinh dưỡng đầu ngành, VitaDairy tự hào là doanh nghiệp luôn tiên phong trên hành trình mang đến những giá trị dinh dưỡng khoa học góp phần nâng cao sức khỏe và cải thiện chất lượng cuộc sống cho hàng triệu người tiêu dung Việt Nam

    Từ khi thành lập, VitaDairy đã xác định và lựa chọn hướng đi khác biệt chính là mang đến nền tảng sức khỏe vững chắc cho người Việt, đặc biệt là thế hệ trẻ. Chính vì vậy, làm thế nào để các sản phẩm dinh dưỡng giúp tăng cường miễn dịch để có Hệ miễn dịch khỏe, điều kiện tiên quyết cho sự phát triển toàn diện cho thế hệ tương lai của đất nước đã được VitaDairy lựa chọn và tập trung nghiên cứu trong nhiều năm qua.

    Chính sách bảo hiểm

    • Các chính sách về bảo hiểm bắt buộc, trợ cấp, khám sức khỏe,...

    Các hoạt động ngoại khóa

    • Hoạt động giải trí:
    • dã ngoại và du lịch cùng Công ty
    • thể thao & các hoạt động ngoài trời;
    • Được tham gia các hoạt động gắn kết của công ty.

    Lịch sử thành lập

    • Được thành lập năm 2018 bởi các Y Bác sĩ, Dược sĩ và các chuyên gia Dinh dưỡng đầu ngành, VitaDairy tự hào là doanh nghiệp luôn tiên phong trên hành trình mang đến những giá trị dinh dưỡng khoa học góp phần nâng cao sức khỏe và cải thiện chất lượng cuộc sống cho hàng triệu người tiêu dung Việt Nam
     

    Mission

    • Sự nghĩ khác làm mới của VitaDairy không chỉ dừng lại ở việc luôn đổi mới sản phẩm, làm mới những phân khúc hiện có của thị trường để đưa đến những giải pháp hoàn hảo cho người tiêu dùng. Cập nhật xu thế cuộc sống số luôn thay đổi hàng ngày cùng khát vọng giao tiếp trực tiếp với khách hàng, ứng Dụng QR Code - Đổi muỗng nhận quà của VitaDairy đã chạm tới trái tim của khách hàng khi là ứng dụng mang đến nhiều thông tin và lợi ích nhanh nhất và kịp thời , đạt gần 1 triệu lượt download (tải về) chỉ sau thời gian ngắn ra mắt và được ghi nhận tại lễ vinh danh Top Công nghiệp 4.0 Việt Nam - I4.0 Awards năm 2022 hạng mục Top doanh nghiệp có sản phẩm số thông minh và giải pháp công nghệ công nghiệp 4.0.

    Review VITADAIRY

    3.0
    1 review

    Những nghề phổ biến tại VITADAIRY

    Bạn làm việc tại VITADAIRY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

    Logo VITADAIRY

    VITADAIRY

    Click để đánh giá