Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Develop and monitor the implementation of activities of the Board of Directors (BOD) and BOD members / Directors.
- Arrange, organize and prepare programs, documents, and coordinate the convening of General Meetings of Shareholders, BOD meetings.
- Responsible for sending meeting invitations to attending members; attend meetings as secretary to record meeting minutes
- Draft meeting minutes, resolutions, decisions, and other documents related to the work of the General Meeting of Shareholders, BOD.
- Issue various documents of the General Meeting of Shareholders, BOD.
- Receive and implement work directives from the General Meeting of Shareholders, BOD to units and individuals below
- Monitor and update the progress of tasks according to directives of the General Meeting of Shareholders, BOD.
- Prepare regular and ad-hoc reports as required by the General Meeting of Shareholders, BOD. Provide documents and materials of the General Meeting of Shareholders, BOD upon request.
- Serve as the point of the General Meeting of Shareholders, BOD to explain procedural requirements related to legal regulations, association, and company documents to internal units of the company.
- Assist the BOD in daily tasks such as scheduling and registering work appointments, reviewing documents submitted to the General Meeting of Shareholders, BOD as required.
- Translate documents within the scope of work.
- Perform other tasks to support the development of shareholder relations of the General Meeting of Shareholders, BOD and the Chairman.
- Perform other tasks as directed by the General Meeting of Shareholders, BOD. 1/2 RESPONSIBILITIES
- Archive, update, provide timely and accurate information, and comply with company regulations.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Law, Marketing-Business, Finance.
- Having experience as a company secretary in listed companies or Singapore companies is an advantage
- Strong interpersonal, negotiation and communication skills, for liaising with colleagues, customers, and other stakeholders
- The ability to work with IT resources such as databases and spreadsheets, for the collection and management of information
- At least 4 years of experience in related field
- Proficient English (both speaking and writing) Driven, competence, flexibility, and a willingness to learn.
- Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task.
- Literacy, for writing reports and presentations.
- Ability to work effectively under pressure.
- Good teamwork, analytical and problem-solving skills.
- Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Thứ 2 đến Thứ 6
- Lương: Cạnh tranh
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing