Mô tả công việc
- Work with and support Brand Manager to define long-term and short-term brand strategy and growth KPIs
- Work in partnership with MERCHANDISER, SALE, VM, to drive a long-term brand vision and define Marketing strategy for all major brand moments: New Collections Launch, Key Product Highlights, Creative Campaigns, Runway Shows, seasonal pushes, as well as always-on brand activities and promotions and keep tracking the results/ learnings
- In charge of annual, quarterly, monthly, campaign-based and event-based planning, execution, and reporting in accordance with brand strategies and approved budget
- Be responsible for budget planning & management
- Work closely with the Creative & PR team to ensure good quality & creative brand communication contents & visuals as well as brand’s social pages performance
- Work closely with the Digital team to ensure the achievement of brand KPIs via digital campaigns as well as to gain comprehensive insights of target audiences
- Contribute to the achievement of brand objectives, through proactive proposals & execution of new marketing ideas and new communication channelsconsidering new trends and emerging consumer behaviors
- Collaborate and build key relationships with both internal and external stakeholder, especially KOLs/ Influencers, Social communities, press & media partners, brand principal
- Proactively keep track of brand’s sales performance in all channels (offline stores, website, marketplaces) and support the stores’ managers in all communication & PR activities, including brand & product information
Yêu cầu công việc
Relevant Experience:
- Have 4 - 6 years' experience in Trade Marketing or Communications & PR in retail/ fashion/ sports industry
- Experience with emerging channels such as Tiktok is a strong plus
Competencies:(Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)
- Fluent in Vietnamese and English
- Solid knowledge of Vietnamese market (e.g., consumer behavior, media consumption, etc.). Knowledge in retailing and sport fashion is a plus
- Good project management skills
- Strong communication and presentation skills
- Good event organizing skills
- Copy writing skill and digital literacy is a plus
- Able to work under pressure and tight timeline, willing to work out of office house if necessary
- Flexible and adaptive
Quyền lợi được hưởng
- Laptop
- Salary review
- Insurance
- Allowances
- Health Checkup
- Annual Leave
- Training and Development
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing
Review BÁCH TƯỜNG PHÁT
Ở đây hầu như là các bạn trẻ 99,2k, các anh chị quản lý tính cũng thoải mái, teen không kém (rv)
Môi trường không quá trẻ nhưng với genZ chúng em vẫn cảm thấy phù hợp vì học hỏi được từ phía anh chị (rv)