Mô tả công việc
Conversion optimization may be achieved by A/B testing, ad generation, and landing page strategy.
Manage and supervise paid marketing tools, software, and tracking platforms.
Look for innovative ways to improve campaigns and generate growth, such as testing new ad text, channels, tactics, approaches, and technologies.
Execute internal SEM reports and analyses to provide actionable insights and optimization recommendations.
Proactive management of all paid marketing programs to ensure that company objectives and key KPIs are reached while remaining under budget.
Manage and optimize a monthly advertising budget of at least 500.000.000 Million VND /Per month across multiple channels including Facebook, Google.
Create, launch, manage, and optimize PPC marketing programs such as paid search, display, retargeting, e- commerce, Google Shopping, and affiliate marketing.
Lead all SEM marketing strategies with an emphasis on optimization, CPC reduction, and growth.
Provide Data Analysis and Google Trends for daily campaigns.
Yêu cầu công việc
Strong quantitative & analytical skill
Previous experience in Google AdWords across Display and Affiliate advertising
Minimum 1 year’s experience in a combination of paid search, display, social & programmatic media, particularly in driving e- commerce sales would be advantageous.
Deep knowledge of digital media performance marketing, Facebook commerce catalog, and feed product data.
Experience optimizing media budget/campaigns towards retail metrics and/or Audience or Customer Data Platforms to optimize media spending.
Experience in developing Tiktok.
Excellent English reading and writing skills.
Analytical skills to monitor and evaluate campaign performance, providing actionable insights.
Have experience running ads in global ads is a plus
Ability to develop, execute, and optimize advertising campaigns to achieve high performance.
Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business, or related field.
Language: English: reading, writing.
Quyền lợi
Laptop provided
Employees receive full wage insurance.
Company trips: 1 per year.
Salary: negotiable.
Health care programs.
Quarterly/Annually bonus, Project bonus
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 02:05:02
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing
Review BÁCH TƯỜNG PHÁT
Ở đây hầu như là các bạn trẻ 99,2k, các anh chị quản lý tính cũng thoải mái, teen không kém (rv)
Môi trường không quá trẻ nhưng với genZ chúng em vẫn cảm thấy phù hợp vì học hỏi được từ phía anh chị (rv)