Chi tiết công việc
- Generating and processing new sales leads as necessary.
- Arranging appointments with clients and the sales team.
- Following up with customers to understand their needs.
- Providing necessary data or reports to the sales team.
- Acknowledging customers by responding to emails, texts, and phone calls.
- Performing necessary administrative work, including filing reports or presenting documents to the sales team.
- Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
- Work performance review 2 times/ year;
- Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
- 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
- 01 day remote work per month; A flexitime allowance of 90-180 minutes per month for employees.
- Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
- Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
- Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
- Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
- Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
- Proficient in Japanese (N2), both speaking and listening.
- Proficiency with MS Office.
- Excellent communication skills.
- Strong analytical and multitasking skills.
- Teamwork and motivational skills.
- Knowledge in IT fields, economics, and/or equivalent experience.
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices.
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing