Việc làm Tập Đoàn CMH

Cập nhật 22/08/2024 11:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn CMH
OPERATION MANAGER
Tập Đoàn CMH
27 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 30 - 50 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 11/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Primary Objectives of Position

  1. Coach the Operation team under direction and method of senior leader to increase productivity functionally and effectively as standard operations.

  2. Communicate to the Team about company policy, operating standards in professional manner

  3. Own full responsibility of Customer Satisfaction action plan about of the brand.

Essential Functions

  1. Discuss and align with senior leader about the SOP and execution plan.

  2. In depth comprehension of new SOP to guide and correct the team when implementing new behaviors.

  3. Report routine in active manner to senior leader about new implementation to ensure the proper system coaching will be executed.

  4. Support senior leader in term of company procedures to make new SOP to be recognized officially in the system.

  5. Maintain the communication to the team and ensure the value of the brand is cascaded properly under the leadership of senior leader.

  6. Follow up the action plan on recovery of service and make sure the status is done completely

  7. Manage the operating standards, keep consistent quality of service among stores.

  8. Visit Store daily to evaluate the operations, talents and customers experience.

  9. Ensure enough workforce in the store with high productivity

  10. Handle serious customer complaints (over authority of Store manager) occurred in store

People Management

  1. To report into and work closely with the Director of Operation on management progress.
  2. To actively engage in the recruitment and selection process with a focus on attracting, appointing and retaining good candidates.
  3. To proactively manage and review the performance and progress of managers, set objectives and targets and liaise with the HR Department to develop individual training plans for the team. Liaise with HR when appropriate on performance matters.
  4. To motivate and empower staff teams and volunteers to develop and achieve sales and contribution.

Strategy and Communication

  1. Is responsible for reporting weekly and monthly income figures and completing quarterly reports for the Director of Operationon a quarterly basis.
  2. Is responsible for updating manpower status every quarter and to pass on the information to the HR Manager.
  3. The manager will maintain good contact with Marketing Manager, including suggesting improvements of the promotion for the stores.

Corporate Behaviours

He / She will be expected to:

  1. Work with the company’s aims and objectives, upholding its vision and mission.
  2. Demonstrate respect for others and value diversity Act responsibly in regards to the health and safety of the staffs and others Focus on the service user and customer, both internally and externally, at all times Make an active contribution to developing the service
  3. Learn from, and share experience and knowledge Keep others informed of issues of importance and relevance
  4. Consciously review mistakes and successes to improve performance Act as an ambassador for the Brand and maintain the highest professional standards at all times Use discretion and sensitivity and be aware of issues requiring total customer confidentiality Demonstrate a flexible approach to their work.

In addition, the managers and supervisors will commit to:

  1. Value and recognise ideas and the contribution of all team members.
  2. Coach individuals and teams to perform to the best of their ability Delegate work to develop individuals in their roles and realise their potential performance.
  3. Provide support, feedback and guidance to all team members.
  4. Encourage their team to achieve work/personal life balance.

Yêu Cầu Công Việc

- Fluent in English

- Experience working with a F&B chain is plus

- Other Specific Requirements: Excellent communication, listening, negotiation skills,…

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
289 Đinh Bộ Lĩnh, Phường 26, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 27 - 40
  • Lương: 30 Tr - 50 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn CMH
Tập Đoàn CMH Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12, tòa nhà văn phòng Intracom 2, số 33 Cầu Diễn, Phường Phúc Diễn, Quận Bắc Từ Liêm,

Công ty Cổ phần Tập đoàn CMH Việt Nam (CMH Group) được thành lập ngày 02/07/2007 theo Giấy chứng nhận ĐKKD số 0102307343 do Sở KHĐT thành phố Hà Nội cấp. Từ tháng 11/2010, CMH Group chính thức niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Hà Nội (HNX) với mã chứng khoán: CMS.

Khởi nguồn từ hoạt động cung ứng nhân lực cho tổ hợp Nhà thầu Kumagai- Kajima tại Việt Nam, sau gần 10 năm trưởng thành và phát triển, đến nay CMH Group đã đảm nhiệm tốt các vai trò: Nhà thầu xây dựng công trình hạ tầng trong nước; Nhà thầu xây dựng các công trình Quốc tế; Nhà thầu nhân công cho các dự án quốc tế; Hoạt động kinh doanh thương mại.

Được sự tin tưởng và hỗ trợ của các Chủ đầu tư, các đối tác... CMH Group tự hào vì đã tạo được uy tín với Quý khách hàng bằng các trang thiết bị hiện đại, đồng bộ; đội ngũ kỹ sư chuyên nghiệp, lao động kỹ thuật lành nghề được tôi luyện qua các dự án trong và ngoài nước.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn CMH

Bạn làm việc tại Tập Đoàn CMH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn CMH

Tập Đoàn CMH

Click để đánh giá