Việc làm Tập Đoàn CMH

Cập nhật 22/08/2024 11:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn CMH
Operations Admin Executive
Tập Đoàn CMH
27 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 29/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 163 Phan Đăng Lưu, phường 1,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

1. Operations Admin:

  • Coordinate meeting schedules, book and prepare meeting rooms.
  • Ensure accuracy in payment for business expense claims.
  • Manage and report taxi card usage.
  • Control and process monthly payments for operations expenses (e.g., stationery, drinking water, courier, utilities).
  • Ensure accurate and timely payment of store operations expenses.
  • Prepare equipment for new store openings and guide store teams on payment processes.
  • Act as the main point of contact for internet and store tracking issues, coordinating with other departments.
  • Conduct weekly store visits to review performance and provide timely support for optimal operations.

2. Supporting Tasks:

  • Provide administrative support to the Operations team.
  • Handle any other tasks assigned by the line manager.

Yêu cầu công việc

Relevant Experience:

  • Bachelor’s degree in Business Administration or related field.
  • 2-3 years of experience in administrative or operations support roles, ideally in retail.
  • Strong organizational skills, attention to detail, proficiency in MS Office, good communication skills, and ability to multitask in a dynamic environment.

Competency: (Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)

  • Technical:Knowledge of expense management and payment processes; proficiency in tracking and managing operational expenses.
  • Operational:Ability to coordinate meetings, manage administrative duties, and ensure smooth store operations through regular reviews and visits.
  • Managerial:Basic leadership skills to manage tasks and ensure smooth operations for store support and administrative tasks.
  • Human & Cultural:Good communication and interpersonal skills, with a collaborative approach to working across departments and with store teams.

Quyền lợi được hưởng

  • Laptop
  • Salary review
  • Insurance
  • Allowances
  • Health Checkup
  • Annual Leave
  • Training and Development
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn CMH
Tập Đoàn CMH Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12, tòa nhà văn phòng Intracom 2, số 33 Cầu Diễn, Phường Phúc Diễn, Quận Bắc Từ Liêm,

Công ty Cổ phần Tập đoàn CMH Việt Nam (CMH Group) được thành lập ngày 02/07/2007 theo Giấy chứng nhận ĐKKD số 0102307343 do Sở KHĐT thành phố Hà Nội cấp. Từ tháng 11/2010, CMH Group chính thức niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Hà Nội (HNX) với mã chứng khoán: CMS.

Khởi nguồn từ hoạt động cung ứng nhân lực cho tổ hợp Nhà thầu Kumagai- Kajima tại Việt Nam, sau gần 10 năm trưởng thành và phát triển, đến nay CMH Group đã đảm nhiệm tốt các vai trò: Nhà thầu xây dựng công trình hạ tầng trong nước; Nhà thầu xây dựng các công trình Quốc tế; Nhà thầu nhân công cho các dự án quốc tế; Hoạt động kinh doanh thương mại.

Được sự tin tưởng và hỗ trợ của các Chủ đầu tư, các đối tác... CMH Group tự hào vì đã tạo được uy tín với Quý khách hàng bằng các trang thiết bị hiện đại, đồng bộ; đội ngũ kỹ sư chuyên nghiệp, lao động kỹ thuật lành nghề được tôi luyện qua các dự án trong và ngoài nước.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn CMH

Bạn làm việc tại Tập Đoàn CMH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn CMH

Tập Đoàn CMH

Click để đánh giá