Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả ★ 5.0

Hồ Chí Minh
5.000 - 10.000 nhân viên
Xây dựng
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả

Hành chính
Tài chính - Kế toán
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Xây dựng
Vận tải
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Công nghệ thông tin
Nghiên cứu và Khoa học
Lao động có tay nghề và sản xuất
Giáo dục
Dịch vụ khách hàng
Chăm sóc sức khỏe
Ngân hàng

Việc làm Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả

Cập nhật 02/03/2025 17:23
Tìm thấy 19 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả
Guest Service Agent/ Nhân Viên Lễ Tân
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

• Greets and assists all guests in a friendly and helpful manner at all times, while attempting to learn and use guest’s name at every opportunity

• Registers and rooms all arrivals according to established procedures

• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures

• Performs check in, check out, room change procedures and ensures all data are fully entered correctly into the hotel systems in accordance with reservation

• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received/sent

• Cashes hotel guest’s personal and travellers checks and assists with currency exchange

• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures

• Responsible and attends to guest’s safety box use at all times

• Knowledgeable of all special promotion and procedures for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Intercontinental Hotels Group Loyalty programs.

• Attends to guest complaints, inquiries and requests; escalates problems to supervisor/Assistant Manager if he/she is unable to assist

• Is familiar with other Intercontinental Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another InterContinental Hotels

• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a high level of satisfaction

• Performs audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

• When on night shift, checks night report and prepares morning report, along with all necessary preparations for guest arrivals

• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct use of forms, reading telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems

• Maintains exemplary deportment standards of behavior, appearance and attitude as expected in an IHG Brand

• Takes personal interest and pride to ensure that the guest service work area is kept clean and in an orderly state at all times

• Strives to maintain the high standards of the hotel for all guests with special attention to IHG Loyalty Program members and other VIP’s

Quyền lợi được hưởng

Competitive salaryService charge

Social Insurance as law

Bao Viet Health insurance for personal and family

24/7 Accident Insurance

Rest & Relaxation Allowance

Relocation assistance

Repatriation allowance

Home Leave allowance

Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort

Gym room

Yêu cầu công việc

1. Education:

High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

2. Service years in the field:

1-year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.

3. Knowledge and skills:

Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company.

Able to read and write English

Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System

4. Language: English and Vietnamese

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
  • Certificates related to applied position
  • Phone: 091 906 5846 - 091 909 6325 (Human Resources)
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
32 Thạch Thị Thanh, Phường Tân Định, Quận 1, Tp Hồ Chí Minh

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả có tiền thân là Xí nghiệp sản xuất xây dựng, xây lắp điện Hải Thạch được ra đời vào những năm 1985 của thế kỷ trước tại Phú Yên. Là người đã theo học và được đào tạo khá chuyên sâu trong lĩnh vực điện công nghiệp của Trường Đại học Sư phạm Kỹ thuật Hồ Chí Minh nên doanh nhân Hồ Minh Hoàng đã có bước kế tục gia đình - nhận chuyển giao và tiếp nối khá thành công trong việc quản trị, tái sắp xếp và ổn định doanh nghiệp trong giai đoạn này. Mọi chuẩn bị để ươm mầm hy vọng

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng chế độ BHXH, BHTN và BHYT theo quy định của Công ty và luật BHXH.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Team work
  • Party
  • Du lịch hàng năm 

Lịch sử thành lập

  • Tập đoàn Đèo Cả có tiền thân là Xí nghiệp sản xuất xây dựng, xây lắp điện Hải Thạch được ra đời vào những năm 1985 của thế kỷ trước tại Phú Yên.

Mission

Hiểu bản thân trong nhận thức toàn cầu. Mưu cầu phát triển, thăng tiến và thành đạt là động lực của sự tư duy và sáng tạo.Thay đổi để vươn đến tương lai. Nhận thức về một thế giới năng động và đa chiều, từ tháng 5.2018 Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư xây dựng cầu đường Sài Gòn (SBRC) chính thức đổi tên thành Công ty Cổ phần Tập đoàn Đèo Cả (Deoca Group) – tái cấu trúc để hiện thực hóa các chiến lược đầu tư kinh doanh trong quy mô khu vực và quốc tế.

 


Review Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả

5.0
1 review

14/10/2024
Lái xe tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc và văn hóa có tinh thần rất cao (ID)

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả

Click để đánh giá