Mô tả công việc
1. Overall duty
- Develop and implement the Marketing & Communications Plan for The Pearl Hoi An
• Implement Marketing Communications Strategy (goals, tactics and actions) to achieve and exceed forecasted revenue figures in Rooms and other revenue generating departments
• Planning & Development: implement, maximize, monitor and evaluate the property's communication objectives, strategies, including advertising, public relations and graphics and collaterals aligned with corporate guidelines
• Trends and Competition: create plan and strategy with the team to keep a close eye on competitor work (globally and locally) but also on broader industry trends and news relevant to our business.
• Event Management & Partnership: Event planning and implementation, quality control for corporate and partnership events. Initiate marketing and co-branding, sponsorship opportunities.
• Administration: Establish and monitor annual / monthly marketing communications budgets, including above the line advertising, public relations, sales promotions and publicity that will form part of the hotel’s business plan.
• Develops and maintains active contacts with the press and key media people, increase media exposures and attentions and organize local and international media trip and engagement.
• Recommends and develops proposals and directs and implements below the line sales promotions to support the advertising and sales campaigns
• Customers relations management: constantly maintain and update hotel database and segmentation, create content for hotel e-newsletter
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefit Package
- International Working Environment
- Internal Career Advancement
Yêu cầu công việc
• 5 years of marketing & communications experience, preferably in hospitality industry, strong digital integration
• Bachelor's degree required in PR-Marketing major.
• Strong relationships with both local and national business and industry media outlets
• Experience in acting as a company spokesperson; comfortable and skilled in both broadcast and print media interviews
• Excellent organizational skills
• Good leadership skills
• Be creative and innovative
• Well groomed at all times to maintain a professional impression of the group
• Excellent guests and clients relations
• Be results focused and be able to implement activities to drive revenue
• Be very proficient in Microsoft applications
• Have excellent English written and verbal communication skills
• Extremely proactive with all activities to support the property
• Be able to work effectively as part of a dynamic team
Yêu cầu hồ sơ
CV with full information of experiences, education and personal information shall be contact phone numb
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.
Review Tập đoàn Hoàng Minh
Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.