Mô tả công việc
- Be the champion of the hotel’s offerings and local city’s culture and heritage by providing Concierge service including but not limiting to recommending and arranging reservations for dining, attractions and Capella Curates.
- Sending pre-arrival email to all guests to extend a warm welcome, to learn guest preferences (e.g. purpose of visit, guest preferences and special request), as well as, to offer assistance for any arrangements to create the best memorable experience for our guests.
- Checking the daily arrival list, highlighting VIPs and guests with special requests and or preferences, thereafter effectively communicate the information to the relevant departments.
- Communicate with housekeeping to ensure guest rooms are in perfect condition and that welcome amenities are set up prior to guest arrival.
- Plan and arrange set up for special occasions and or requests (e.g. birthdays and anniversary celebrations). Recognise and extend warm welcome to all VIPs and returning guests and maintain strong relations throughout their stay.
- Have a thorough understanding of all guest room features, hotel facilities and service amenities as well as emergency protocol in order to orientate guests effectively.
- Meet and greet guests upon arrival, provide personal check-in services at the Living Room, escort and conduct rooming orientation.
- Perform private check-out service and ensure that all billing details are accurate before presenting final bill to the guest for payment.
- Maintain the upkeep of the Living Room by ensuring that all areas are kept neat, clean and organised at all times.
- Engages in meaningful conversation with guests on their comfort, stay experience preferences, and provide suggestions to enhance their stay. Log the information gathered under the appropriate system.
- Ensures accurate recording of all reservations and arrangements made by logging them under the appropriate system and preparing confirmation letter for guests’ reference.
- Assists guests in running errands and occasionally accompanying them off-site with approval from higher management.
- Promote cross selling of special rates and or promotional activities within the hotel to maximize revenue generation.
- Handle any service ‘Glitches’ and report it under the appropriate system, resolve the issue and ensure that corrective actions and service recovery follow ups are action upon in a timely manner.
- Review the level of guest satisfaction through comment cards, direct feedback and or other relevant channels to identify and provide suggestions for improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participating social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
- Enjoy monthly service fee with high rate
- Be rewarded on holidays, New Year, and special occasions of the year
- 13th month salary bonus according to revenue
- Participating in periodic team bonding activities
- Develop career in a dynamic and professional international working environment
Yêu cầu công việc
- Diploma of college or university preferably in Hotel/Hospitality Management
Work Experience
- At least 1 year experience in similar role in luxury hotels/resorts
- Concierge experience is of advantage
Technical Skills
- Excellent interpersonal skills with personable character, good at cultivating strong guest relations
- Very good command in spoken and written English
- Knowledge in Property Management System (e.g. OPERA)
- Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
Công Ty Thái Việt Corporation là công ty 100% vốn của Thái Lan chuyên về thức ăn chăn nuôi và chăn nuôi trang trại theo mô hình khép kín. Với phương châm "Chất lượng thực phẩm, chất lượng cuộc sống" và môi trường làm việc chuyên nghiệp cùng với các chuyên gia Thái Lan.
Tháng 07 năm 2011, Tập đoàn Thai Food Thailand bắt đầu đặt viên đá đầu tiên đầu tư vào lĩnh vực Thức ăn chăn nuôi và gia súc tại Việt Nam, khởi nguồn là Công ty TNHH Thái Việt Agri Group – viết tắt là TVAG. TVAG có trụ sở đặt tại Thôn Hà My Tây, Xã Điện Dương, Huyện Điện Bàn, Tỉnh Quảng Nam chuyên sản xuất và kinh doanh thức ăn chăn nuôi phục vụ cho toàn bộ nhu cầu của các tỉnh miền Trung.
Đến tháng 04 năm 2013, nhận thấy Việt Nam là một môi trường có tiềm năng rộng lớn, Thai Food Group quyết định mở rộng lĩnh vực đầu tư trong lĩnh vực chăn nuôi với việc thành lập thêm Công ty TNHH Thái Việt Swine Line, sau này đổi thành Công ty Cổ phần Thái Việt Swine Line, chuyên chăn nuôi lợn giống và lợn siêu nạc. TVSL có trụ sở chính đặt tại Thôn Trung Lương, Xã Tam Mỹ Tây, Huyện Núi Thành, Tỉnh Quảng Nam; và văn phòng đại diện đặt tại tầng 15, tòa nhà Công viên phần mềm Đà Nẵng - 02 Quang Trung, Quận Hải Châu, TP Đà Nẵng.
TVSL sở hữu 04 trang trại chăn nuôi lợn giống với quy mô 1.400 con nái mỗi trại, và ký hợp đồng nuôi gia công lợn thịt với hơn 35 trang trại trải dài từ Quảng Ngãi đến Quảng Trị.