Việc làm Công Ty Thiết Bị Điện Simon

Cập nhật 14/11/2024 20:23
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thiết Bị Điện Simon
Assistant Guest Relations Manager / Guest Relation Supervisor
Công Ty Thiết Bị Điện Simon
49 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • Handle escalated calls from representatives, perform the “Closed Loop” concept and act as an intermediary between customers and hotels when resolving issues. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
  • Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; and serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process. 
  • Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks. 
  • Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. 
  • Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; and thank guests with genuine appreciation. Answer guest questions regarding property services/features and hours of operation. 
  • Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. 
  • Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees. 
  • Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested.

Quyền lợi được hưởng

  • Accommodation provided.
  • Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
  • Offered uniform and laundry service for uniform.
  • Joined in the associate activities.
  • Joined in the Hotel’s training and development programs.
  • Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
  • Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
  • Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
  • Offered annual allowance of transportation for home leave.
  • Offered 12 vacation days/year.
  • Comply with government Public Holidays.
  • And etc

Yêu cầu công việc

  • Higher Diploma or bachelor's degree from university/college in Hospitality Management or related major.
  • Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
  • Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
  • Strong leadership and management skills

Yêu cầu hồ sơ

Kindly send your updated CV via Hoteljob or recruitment email.

Or contact us via Zalo 0773401833 for further information

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Thiết Bị Điện Simon
Công Ty Thiết Bị Điện Simon Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần thiết bị điện Simon Việt Nam, thành lập vào ngày 24/11/2020, chính thức sáp nhập với Tập đoàn Simon Tây Ban Nha vào năm 2021.

Nhà máy của Simon Việt Nam được xây dựng trên diện tích hơn 25.000m2, áp dụng dây chuyền sản xuất hiện đại, công nghệ Châu Âu tiên tiến cùng với những giá trị nghiên cứu, sáng tạo kế thừa của Tập đoàn Simon Tây Ban Nha hơn 100 năm qua.

Với mục tiêu cung cấp ra thị trường các giải pháp đổi mới, Simon Việt Nam luôn thúc đẩy chuyển đổi kỹ thuật số bằng cách tích hợp các quy trình và công nghệ năng lượng hàng đầu thế giới. Chúng tôi áp dụng tiêu chuẩn ISO 9001:2015 trong sản xuất để đảm bảo mọi sản phẩm tới tay người tiêu dùng đều đạt chất lượng tốt nhất. Bên cạnh đó, Công ty cũng linh hoạt áp dụng phương pháp Kaizen, 5S, Hệ thống quản trị doanh nghiệp toàn diện sản xuất – bán hàng theo tiêu chuẩn Quốc tế (SAP Business One – CHLB Đức) để liên tục cải tiến công nghệ với mong muốn mang lại dịch vụ chăm sóc khách hàng chuyên nghiệp, tận tâm.

Thị trường hoạt động của Simon Việt Nam không chỉ rộng khắp Việt Nam mà còn mở rộng ra các nước lân cận như Campuchia, Lào, Myanmar… Với vai trò là thành viên của tập đoàn toàn cầu, Simon Việt Nam cam kết sẽ đồng hành cùng sự phát triển và thịnh vượng của Việt Nam và các nước trong khu vực trên con đường hội nhập.

 

Những nghề phổ biến tại Công Ty Thiết Bị Điện Simon

Bạn làm việc tại Công Ty Thiết Bị Điện Simon? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Thiết Bị Điện Simon

Công Ty Thiết Bị Điện Simon

Click để đánh giá