Thời Trang Yody ★ 2.2

Hải Dương
1.000 - 5.000 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thời Trang Yody

Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Tài chính - Kế toán
An ninh - Bảo vệ

Việc làm Thời Trang Yody

Cập nhật 02/12/2024 16:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thời Trang Yody
Performance Marketing Manager
Thời Trang Yody 2.2★
30 đánh giá 383 việc làm 38 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 2000 - 4000 USD
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Phụ cấp
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Salary: $2,000 - $4,000 USD
Duration: 12 months
Location: Ho Chi Minh City (Hybrid)

Position Overview:
The Performance Marketing Manager will serve as the lead expert for all marketplace operations in the Southeast Asia region. This role requires a deep understanding of the marketplace landscape, including e-commerce operations, seller and brand management, campaign planning, growth strategies, and marketplace tools. The candidate will be responsible for managing the end-to-end marketplace process, optimizing workflows, and providing training to improve team efficiency. Close collaboration with client stakeholders will be essential to streamline processes and enhance operational performance.

Key Responsibilities:

  1. Marketplace Operations:
    • Oversee the daily marketplace operations, ensuring smooth management of commerce functions, seller and brand activities, and campaign execution.
    • Monitor and analyze marketplace performance metrics and KPIs to drive continuous improvement.
  2. Strategic Planning & Execution:
    • Develop and implement strategic growth plans for the marketplace.
    • Identify key growth drivers and collaborate with internal teams to execute successful campaigns.
  3. Process Management & Optimization:
    • Manage the full lifecycle of marketplace operations and continuously optimize processes for greater efficiency.
    • Conduct regular reviews and updates of operational workflows.
  4. Training & Development:
    • Provide training and support to the marketplace team and other stakeholders.
    • Develop training materials to build team capabilities and foster continuous learning.
  5. Stakeholder Management:
    • Work closely with client stakeholders to understand their needs and streamline processes.
    • Lead and manage a cross-functional team, including Store Operations, Customer Service, Performance Marketing, and Graphic Design.
    • Oversee the project P&L through MME, ensuring accurate forecasting, billing, and submission.
    • Manage talent acquisition, resourcing, and team training to ensure smooth operations.
  6. Marketplace Ecosystem & Tools:
    • Stay updated on the latest marketplace trends, tools, and technologies.
    • Evaluate and integrate new tools to improve operational efficiency.
    • Build and maintain relationships with marketplace partners and vendors.

Yêu Cầu Công Việc

Required Skills and Qualifications:

  • Bachelor’s degree in a quantitative, technical, or business management field.
  • At least 5 years of experience in digital commerce, digital sales, or offline sales & marketing.
  • Experience in channel sales (preferably digital), channel marketing, and campaign planning.
  • Strong analytical skills, with the ability to interpret and work with data.
  • Proficiency in MS Excel or similar data analysis tools.
  • Familiarity with Southeast Asia’s leading eCommerce platforms (e.g., Lazada, Shopee) and marketplace operations.
  • Strong client relationship management skills, with excellent English communication abilities.
  • Highly organized, detail-oriented, and results-driven.
  • Knowledge of sales and marketing strategies in Consumer Goods or related sectors.
  • A solid understanding of digital commerce trends and best practices.
  • A proactive approach to learning and adapting based on team and client needs.

This role offers the opportunity to lead and shape marketplace operations in a dynamic, fast-growing environment across Southeast Asia, with a focus on performance optimization and strategic growth.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 2,000 - 4,000 USD
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Thời Trang Yody
Thời Trang Yody Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Đường An Định, Phường Việt Hòa, Thành phố Hải Dương, Tỉnh Hải Dương, Việt Nam

Công Ty Cổ Phần Thời Trang Yody là công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh sản phẩm thời trang. Những mẫu thiết kế mang nhãn hiệu YODY được trưng bày và bán duy nhất tại các chi nhánh offline và kênh online của YODY. Hiện tại YODY đang có trên 220 cửa hàng trên toàn quốc.

SỨ MỆNH YODY: Đưa sản phẩm thời trang Việt có chất liệu tốt, dịch vụ tốt đến tận tay khách hàng tại các vùng, miền Việt Nam và Thế giới


Review Thời Trang Yody

2.2
30 review

14/12/2021
Nhân viên tại Hà Nội

Nhân viên sẽ phải thuộc lòng về sứ mệnh , tầm nhìn, niềm tin và 6 giá trị cốt lõi của công ty. Cách quản lý hơi bành trướng về chức danh

14/07/2021
Nhân viên tại Hà Nội

Chương trình mùa dịch ăn lương củ rưỡi. Sống sao vs 1t5/tháng vậy???

11/01/2022
Nhân viên tại Hà Nội

YODY coi việc trả lương cho nhân viên là một ân huệ, sẽ không thiếu những post facebook với nội dung cảm ơn, biết ơn, đội ơn khi nhận được lương

Những nghề phổ biến tại Thời Trang Yody

Bạn làm việc tại Thời Trang Yody? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Yody

Thời Trang Yody

Click để đánh giá