Job description:
● Coordinate internal resources and third parties/vendors for the flawless execution of projects
● Ensure that all projects are delivered on time, within the scope, and within budget
● Developing project scopes and objectives, involving all relevant stakeholders and ensuring technical feasibility
● Ensure resource availability and allocation
● Develop a detailed project plan to track progress
● Use appropriate verification techniques to manage changes in project scope, schedule and costs
● Measure project performance using appropriate systems, tools and techniques
● Report and escalate to management as needed
● Manage the relationship with the client and all stakeholders
● Perform risk management to minimize project risks
● Establish and maintain relationships with third parties/vendors
● Create and maintain comprehensive project documentation
Job requirement:
● Use of the most modern PM methodologies and technologies
● Knowledge of project management methodologies
● Comfortable with exploring new technologies
● Have a track record of delivering technical programs, projects, and products in a highly technical environment.
● Have a strong understanding of software development lifecycles and modern transaction processing environments.
● A good team player with strong leadership qualities.
● Self-motivated, results-oriented, organized and able to work independently with priorities under tight timelines, in a complex customer environment
● Self-motivated with a positive “can-do” attitude, creative with excellent presentation, communication, and good negotiation techniques
● Excellent interpersonal skills to establish and maintain good relationships with colleagues, clients, and headquarter management.
● Basic in English.
● This position might be required to work on client premises for an extended period.
Benefit:
● Package 14 salary months based on KPI
● Extra package upto 18M/ year
● Young and dynamic working environment.
● Continuous development of hard and soft skills through work and professional training.
● Opportunity to approach newest technology trends
● Exciting leisure: sport and art events (football club, family day...)
● Company's labor policy completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company (Company trip, Holiday, etc.)
Công ty Cổ phần Thương mại Tư vấn và Xây dựng Vĩnh Hưng được thành lập năm 2006, lĩnh vực hoạt động chính là hoạt động thương mại và xây dựng các công trình giao thông. Chúng tôi chuyên cung cấp vật tư, thiết bị phục vụ thi công, xây dựng cầu đường bộ, cầu đường sắt và các công trình xây dựng công nghiệp… với các sản phẩm như Cáp dự ứng lực, Neo, Gối cầu, Khe co giãn… Đồng thời thi công lắp đặt mới và sửa chữa khe co giãn của các công trình cầu, sản xuất sản phẩm khe co giãn răng lược, khe ray và các sản phẩm cấu kiện cơ khí khác. Qua hơn tám năm hoạt động, nhận được sự tin tưởng, ủng hộ và hợp tác của các Cơ quan Bộ/Trực thuộc Bộ/các Cục/Vụ/Viện/Sở ngành Giao thông, Xây dựng; các Chủ đầu tư, các Đơn vị Tư vấn thiết kế, Tư vấn giám sát, Nhà thầu thi công…cùng với sự nỗ lực của toàn thể Cán bộ nhân viên Công ty, đến nay Công ty chúng tôi đã được tham gia cung cấp sản phẩm và thi công nhiều công trình quan trọng trên khắp cả nước như: Dự án Đại lộ Thăng Long; Cầu Bến Thủy 2; Cầu Thăng Long; Cầu Rồng; Cao ốc văn phòng Thiên Nam; Dự án cao ốc Sonadezi - Biên Hòa - Đồng Nai; Dự án đường sắt Cát Linh – Hà Đông; Dự án đường sắt Hà Nội – Hồ Chí Minh,; Dự án Nội Bài – Nhật Tân; Dự án cầu Nguyệt Viên – Thanh Hóa; Dự án cầu Sài Gòn 2; Chống thấm dự án Hầm chui Trung Hòa. Với những sản phẩm được nhập khẩu từ các nước có nền công nghiệp phát triển như: Nhật Bản, Hàn Quốc, Trung Quốc, Thụy Sĩ, Anh…Công ty chúng tôi đã và đang đáp ứng mọi yêu cầu khắt khe nhất về chất lượng sản phẩm của các dự án. Bên cạnh đó luôn nỗ lực với chính sách giá cả cạnh tranh và dịch vụ chăm sóc khách hàng chuyên nghiệp, chúng tôi tin rằng sẽ làm hài lòng tất cả các đối tác trong và ngoài nước.