Mô tả công việc
• Actively work as a member of the team, contributing to maximizing revenue and generate business.
• Proactively seek opportunities to increase sales and conversions.
• Initiate, coordinate and conduct site inspections and familiarizations from the designated market place.
• Develop thorough knowledge of competitive business to carry out weekly call plans to client database to develop new business opportunities and assists in the telemarketing and networking events to drive revenue.
• Responsible for the acquisition and retention of accounts along with identifying new accounts covering accommodation monthly quotas and
• Where applicable, host and entertain potential clients in order to enhance rapport and generate revenue and room night potential.
• Build strong relationships with customers to fully understand their needs, arrange, and carry out Hotel tours and participate in hotel promotional activities.
• Develop and maintain effective relationships with conference clients, PCO's, hotel suppliers and other hotels in line with our values and proactively pursue business
• Develop a thorough understanding of our property and events spaces to deliver exceptional service to new and prospective clients and to develop new leads, qualify prospective leads and covert business.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law.
- Professional working environment. Care about your career advancement.
Yêu cầu công việc
· Knowledge of the hotel property management systems
· Demonstrated previous experience working in a corporate sales capacity for hotels
· Qualification, degree, or certification in a relevant field
· Fluent in English, Native Vietnamese
Competencies
· Good organizational and administration skills
· Positive attitude and good communication skills
· Commitment to delivering a high level of customer service
· Confident telephone manner
· High level of IT skills and familiar with Opera PMS and Cvent corporate solicitation RFP’s
· Excellent grooming standards
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.