Mô tả công việc
· Coordinate with Marketing team to create and manage all F&B in-house collaterals, including banners on screens, and similar platforms adhering to the group standards
· Communicate and interact on daily basis with guests and promote on-site all restaurants, in-villa, services, and through targeted F&B initiatives.
· Manage, update, and coordinate the yearly F&B plan, Executive activities and strategies to promote all F&B offerings
· Coordinates all requirements for F&B menus, including menu editing, translation, printing, and similar.
· Guest contact point of any matter pertaining to F&B. Communicate directly with group leaders/bookers. Be a connection between our guests and the operations team, and drive the team in managing guest experience on-site
· Use guest feedback to suggest new trends and preferences to the culinary and food and beverage team. Stay up-to-date with industry trends and competitor activities to identify opportunities for differentiation and growth.
· Analyze guest feedback and sales data to identify opportunities for improvement and growth.
· Liaise with all other outlets (including F&8 Admin, accounting, purchasing, front office, etc.) for and on behalf of the supervisor. When and if necessary, handles all reservations for outlets and acts as central reservation desk. This includes also group reservations.
· Well organize and manage paperwork process for KOLs hosting, photo/video shooting preparation & photo/video shooting model consent forms, etc. (if the project is for F&B).
· Consolidate, analyze F&B weekly & monthly report and put into actions promptly to make sure target reached
· Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
- 1+ years of sales experience.
- Excellent customer service and sales skills.
- Strong verbal and written communicator.
- Excellent phone and presentation skills.
- Proficiency in Microsoft Office, CRM, and sales software programs.
- Good negotiation and problem-solving skills.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.