Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
i. Comprehensive Overview:
As a key member of our product sales team, the Business Development Manager reports to the Regional Sales Manager / Head of Department. This role focuses on driving the revenue growth and profitability (gross margin) of the product segments assigned by delivering values to the Medical Device Division, primarily healthcare industry. Responsibilities include establishing new key principals through new business development, cultivating relationships with existing principals to increase revenue and execution of new growth strategies with both marketing and sales team to achieve revenue growth for the division in Vietnam.
The objective is to drive sales growth, enhance customer satisfaction, and stay informed about industry trends. This position is instrumental in advancing our mission to provide innovative medical device solutions and fostering lasting connections within the healthcare sector.
ii. Key Responsibilities:
- To develop and implement strategies that help the business segment (MED) achieve its goals, increase revenue, and improve efficiency.
- To ensure the business segment (MED) achieving the sales revenue and gross profit margin set in the Business Plan.
- To provide effective leadership, guidance, and mentorship by formulating product strategies to ensure local sales team meet the product segment goals and objectives.
- To strategize sales activities within assigned territories, identifying potential clients through healthcare market research, networking, and competitor activities
- To eloquently present and showcase the value proposition of the offered products or services to clients during sales pitches, trade shows, or other opportunities.
- To cultivate and maintain new and existing relationships with customers to promote the organization's interests and ensure its success.
- To work with Regional Sales Manager / Head of Department to identify the Growth and Expansion Track (BD) and follow Business Development programs for the product segment assigned through collaborating with the related teams to promote product R&D, identify the growth and expansion track.
- To monitor the business development process and product launch in Vietnam for the product segments assigned.
Yêu Cầu Công Việc
iii. Qualifications and Requirements:
- Bachelor's degree in Biological Sciences, Nursing and Biomedical Engineering or relevant disciplines
- Proven sales track records with experience in sales in Medical Device for more than 3 years
- In-depth knowledge of Healthcare Sector processes and requirements
- Strong communication and presentation skills
- Ability to understand and convey technical information to diverse audiences.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 35 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.