Mô tả công việc
POSITION SUMMARY
Responsible for serving food and beverages in guest room efficiently and in a most courteous manner. Carry out all duties in accordance with tasks and descriptions with reference to established rules and policies.
RESPONSIBILITIES
- To ensure guest satisfaction by providing excellent food and beverage service, in a friendly, competent and professional manner. Promoting a fun work environment and being a team player.
- Performs any other duties as may be assigned by your superior.
- Suggests food and beverages to be well versed with the menu, method of preparation and accompaniments.
- Cleans and polishes Glassware, China ware, hollowware and flatware.
- Maintains cleanliness and mise-en-place level at working station and service pantry for smooth operation.
- Replenishes supply of linen and other Operating equipment.
- Obtains requested items from the storeroom.
- Keeps general appearance and maintenance of working areas.
- Follows correct sequence of service outlined in the Standard Operating Manual.
- Sets up tables in accordance with policy.
- Cleans and removes dishes from the table after service is completed.
- Transports soiled dishes from guest room to kitchen and depositing them in proper placing at the Steward area.
- Cleans all spillage during mealtime and at closing.
- Maintains excellent grooming standard at all times.
- Good command food product and menu knowledge.
- Attends all training sessions as scheduled.
- Responsible to ensure that have a clear understanding of the Hotel’s fire drill, policies & procedures and house rules.
- To conduct and attend periodic and daily meetings as required.
- Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all Resraurantl guests, clients, heads of department and employees
- Maintain a safe and Secure Working environment.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Benefit
- Salary: Negotiate
- Bonus salary for night shift: 30%
Yêu cầu công việc
ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS
- Excellent English skills (Verbal and written)
EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE
- College Certificate.
- Experience in similar position for a minimum 1-2 years, in another 5 Star hotel.
- Outgoing personality. Willing to work for long hour.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.