1.Key accountabilities include:
- Be a recognized expert/SME for Adobe Analytics, Adobe Customer Journey Analytics within the bank.
- Act as a lead point of contact for any customer engagement or digital sales squad
- Use a range of metrics to assist with monitoring and evaluation of the performance of the digital campaigns and digital channels in order to inform decision making and influence business and design processes
Work closely with Data Analyst to implement improvements to the sourcing and accuracy of data.
- Build trusted advisor relationships with our digital sales squads and business stakeholders.
- Gain an in-depth knowledge of the digital campaign process, app and website architecture, online business model, and online marketing strategy.
- Provide advisory to key stakeholders with industry best practices & recommendations throughout the implementation process.
- Technical writing and PowerPoint presentation creation
2.The Ideal candidate
- Must have: Strong in analytics reporting tool such as GA or AA and experienced in mobile and web tracking
- Strong analytical, data management and data insights & visualization commercial experience
- Understanding of customer analysis and performance analysis
- Degree qualified in a business and/or quantitative discipline.
- Excellent presentation and communications skills both written and verbal
- A passion for analytics and its applications in the real world.
- Nice to have: some experience in analytical and visualization software such as Power BI or Tableau
3.Key challenges
- Delivering sophisticated analysis and projects to the required standards and timeframes, given the need to rapidly understand and integrate information and adapt in an often fast changing environment
- Providing clear analytical advice using multiple sources of data within tight timeframes.
4.Key relationships
- Digital sales squads
- Digital marketing
- Data and business intelligence
5.Location
- Hanoi: 06 Quang Trung, Hoan Kiem, Hanoi
- Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District1, Ho Chi Minh City
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.