Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Rotational assignments: Gaining hands-on experience in different departments such as sales, marketing, finance, operations, HR, etc, to understand different organizational functions.
- Project involvement: Contributing to and learning from various projects across the organization, from commencement to completion, , providing support and fresh perspectives.
- Data analysis: Collecting, analyzing, and interpreting data to support decision-making and identify trends & opportunities
- Communication & Networking : Building relationships and effectively communicating with colleagues across all departments and levels, to achieve common goals.
- Problem-solving: Identifying issues, analyzing potential solutions, and implementing effective strategies.
- Continuous learning: Participate in training programs, workshops, and conferences to enhance knowledge and skills.
- Administrative support: Assisting managers with daily tasks, such as scheduling meetings, preparing reports, and managing correspondence.
- Skill development: Participating in training programs and workshops to acquire essential management skills including problem-solving, decision-making, leadership, and communication, to enhance professional skills.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in business administration, engineering management, or a related field.
- Strong analytical and problem-solving skill
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Demonstrated leadership potential
- Proficient in Microsoft Office Suite or similar software.
- Demonstrate leadership potential.
- Adaptability and willingness to learn.
- Bilingual or multilingual abilities.
- Project management skills.
BENEFITS
Salary: From 8.000.000 - 10.000.000đ + annual bonus based on Company and personal performance
- Participate in social insurance, health insurance, and unemployment insurance.
- Enroll in a 24-hour accident insurance package.
- Enjoy attractive bonuses during holidays and Tet according to company policies (from 700.000 - 1.200.000 đ)
- Participate in advanced training to enhance skills, knowledge, and professional expertise, either through company-organized courses or external training programs.
- Annual salary increase review.
- 13th and 14th-month salaries.
- 12 days of annual leave.
- Annual tourism, participation in sports days, and internal activities.
Work Location: Lot N, Loc An Industrial Park, Binh Son, Long Thanh, Dong Nai.
Work Hours: 7:30 - 16:30 from Monday to Saturday.
JOIN US IF YOU
- Join us if you aspire to take on challenging projects and responsibilities from day one, to lead and shape the future of our organization.
- Join us if you are a team player who believes in the power of collaboration and shared success.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 8 Tr - 10 Tr VND
Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.
Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2004
Mission
Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.