Việc làm Trung Nguyên Franchising

Cập nhật 26/11/2024 00:25
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Implementation Manager
Trung Nguyên Franchising
77 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Join our Team

About this opportunity:

As an integral part of our team, the Implementation Manager plays a key role in handling all implementation services. This includes defining the scope, time, and resource planning, ensuring compliance with group directives, legal, financial, global and local Environmental and Occupational Health and Safety (E+OHS), data security, and privacy. Being a data and value-driven role, the successful candidate will effectively deliver strategic support to commercial engagements while observing approved processes and tools.

What you will do:

  • Manage and define project scope, workforce planning, and performance to attain first-time accuracy.
  • Oversee financial performance during the roll-out phase, aligning with budget projections to support overall project financial health.
  • Initiate Change Management strategies considering KPI's, identifying and implementing improvement possibilities through continuous measurements.
  • Manage adherence to processes, regulations, and tools, enforcing corrective action when necessary to ensure ethical and sustainable delivery.
  • Establish and manage acceptance procedures with customers and suppliers to guarantee timely acceptance and payment.
  • Monitor the invoicing lifecycle during the implementation phase to bolster financial performance.
  • Provide frequent reports on progress and deviations to efficiently manage workforce and cost.
  • Maintain effective communication with all stakeholders, customers, and suppliers to ensure smooth information flow.

The skills you bring:

  • Automation.
  • Process Management.
  • Service Delivery Business Understanding.
  • Communication.
  • Presentation.
  • Data Analytics.
  • Financial Acumen.
  • Artificial Intelligence (AI).
  • Management of ASP.
  • Ericsson Portfolio.
  • Stakeholder Management.
  • Change and Improvement Management.
  • Program/Project Finance Management.
  • Project Planning.
  • Workforce Management.

What happens once you apply?

Click Here to find all you need to know about what our typical hiring process looks like.

We encourage you to consider applying to jobs where you might not meet all the criteria. We recognize that we all have transferrable skills, and we can support you with the skills that you need to develop.

Encouraging a diverse an inclusive organization is core to our values at Ericsson, that's why we champion it in everything we do. We truly believe that by collaborating with people with different experiences we drive innovation, which is essential for our future growth. We encourage people from all backgrounds to apply and realize their full potential as part of our Ericsson team. Ericsson is proud to be an Equal Opportunity and Affirmative Action employer, learn more.

We are committed to providing reasonable accommodations to all individuals participating in the application and interview process. If you need assistance or to request an accommodation due to a disability please reach out to Contact us.

We are proud to announce Ericsson Vietnam has been named #4 in the country and is once again officially Great Place to Work® Certified™ in 2024. Every year, more than 10,000 organizations from over 60 countries partner with the Great Place to Work® Institute for assessment, benchmarking and planning actions to strengthen their workplace culture and this Certification acknowledges our employees value their employee experience and our workplace culture.

Primary country and city: Viet Nam (VN) || Hanoi

Job details: Implementation Management

]]>
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Trung Nguyên Franchising Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
82-84 Bùi Thị Xuân, P. Bến Thành, Q.1

Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.

Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2004

Mission

Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.

Những nghề phổ biến tại Trung Nguyên Franchising

Bạn làm việc tại Trung Nguyên Franchising? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trung Nguyên Franchising

Trung Nguyên Franchising

Click để đánh giá