Job description
CBRE Group, Inc. (NYSE:CBRE), a Fortune 500 and S&P 500 company headquartered in Dallas, is the world’s largest commercial real estate services and investment firm (based on 2020 revenue). The company has more than 100,000 employees (excluding affiliates), and serves real estate investors and occupiers through 500 offices (excluding affiliates) worldwide.
CBRE offers a broad range of integrated services, including facilities, transaction and project management; property management; investment management; appraisal and valuation; property leasing; strategic consulting; property sales; mortgage services and development services.
Please visit our website at: www.cbre.com or www.cbrevietnam.com
I. DUTIES AND RESPONSIBILITY:
CBRE seeks an intern for an interesting opportunity to support the work of the Residential Project Marketing Department.
- Collect, analyze and organize information for leasing purpose
- Identify problems and develop creative yet practical solutions
- Conduct market research activities
- Apply marketing and tele-marketing skills
- Handle customer service issues (negotiations, claims handling)
- Complete general administrative tasks
II. WHAT WE LOOK FOR:
CBRE internship programs are designed to provide a beneficial relationship between our company and university students, graduates, post-graduate students. Internships are offered for 3 months and are renewable up to a maximum of 6 months. Our company offers interns an exceptional learning experience in an international organization and increases their awareness. The ideal candidate should possess the following requirements:
- Work full time from Monday to Friday (8:30 AM - 5:30 PM) (Fulltime candidates only)
- Senior student or fresh graduate in Business program or related filed are welcome.
- Experience is a plus (internship, volunteer, certificates…)
- Hard-working, well-organized, enthusiastic and careful.
- Good communication and interpersonal skill and teamwork.
- Proficiency in Microsoft Office (Word, Power Point, Excel…)
- Fluent oral and professional writing skills in English is a must.
- Fluent in Chinese is a plus
- Willing to commit to the internship full-time period for at least 3 to 6 months.
III. WHAT WE CAN OFFER:
Interns are fully involved in the working program of the Residential Project Marketing Department that has selected them to carry out assignments relevant to their studies and experiences under the manager’s guidelines.
- Monthly internship allowance + additional support: parking fee.
- Laptop provided by company, and free pantry with food, drink served.
- Be trained and guided for valuable experience for future career.
- Opportunity to join diversified training sessions and soft-skills as well.
- Opportunity to work in global environment of fast developing company, working and growing with our passionate, supportive and talented team.
We welcome applications of qualified and diverse candidates.
Working location: Capital Place, 29 Lieu Giai, Ba Dinh District, Ha Noi
IV. CONTACT PERSON:
Ms. Phuong Ha
Department: HR
To apply, please kindly send us your updated CV with title via email address below:
Email: [email protected] with title [CRBE - 1124] RPM Intern - Fullname
Công ty cổ phần văn phòng phẩm Hồng Hà. Toạ lạc tại một vị trí tuyệt đẹp giữa trung tâm Thủ đô, số 25 phố Lý Thường Kiệt, quận Hoàn Kiếm, Hà Nội. Nơi trước kia là một xưởng sửa chữa xe hơi của Pháp mang tên Stai. Với sự giúp đỡ của Trung Quốc, Nhà máy văn phòng phẩm Hồng Hà, nhà máy sản xuất đồ dùng văn phòng đầu tiên của nước Việt Nam Dân Chủ Cộng Hoà, đã chính thức cắt băng khánh thành vào ngày 01/10/1959. Trải qua 60 năm trưởng thành và phát triển, với bản lĩnh mạnh dạn đổi mới cơ chế, đón đầu áp dụng công nghệ mới; bản lĩnh đột phá, phát huy tính sáng tạo và năng động của tập thể CBCNV, Công ty CP Văn phòng phẩm HỒNG HÀ đã trở thành một trong những Doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực văn phòng phẩm tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ các loại hình bảo hiểm Được đào tạo
-
Nâng cao tay nghề Chế độ đãi ngộ hấp dẫnHướng tới tinh thần sống tích cực, vui vẻ lạc quan là đặc điểm dễ bắt gặp trong các sản phẩm của Hồng Hà, cụ thể như dòng sản phẩm vở kẻ ngang YOLO, viết tắt của cụm từ “YOU ONLY LIVE ONCE” tạm dịch “Ta chỉ sống một lần trong đời”. Với YOLO, Hồng Hà muốn truyền tải thông điệp súc tích là hãy tận dụng những cơ hội tuyệt vời nhất để sống hết mình.
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao...
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập từ ngày 1/10/1959, Công ty CP Văn phòng phẩm Hồng Hà là một trong những doanh nghiệp sản xuất văn phòng phẩm đầu tiên tại Việt Nam.Trải qua hơn 60 năm trưởng thành và phát triển, Công ty CP Văn phòng phẩm Hồng Hà đang ngày càng phát triển lớn mạnh với hàng trăm sản phẩm chất lượng cao cùng hệ thống gần 100 nhà phân phối và gần 10.000 điểm bán lẻ sản phẩm trải dải trên toàn quốc.
Mission
- Với phương châm sản xuất những sản phẩm chất lượng tốt nhất phục vụ người tiêu dùng, Công ty CP Văn phòng phẩm Hồng Hà luôn không ngừng nỗ lực mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng vượt trội, thân thiện với môi trường và an toàn cho sức khỏe.