Mô tả công việc
- Direct and manage all sales activities (reservations, events) to maximize revenue for the hotel.
- Prepare, implement, and compile data for the sales plan, monthly reports, annual sales and marketing budgets, and/or as required at any given time.
- Survey and analyze competitors, market trends, customer demand, and feedback to proactively adapt to actual business conditions.
- Develop new plans and programs, and evaluate the effectiveness of current plans and programs.
- Manage and direct all advertising and public relations activities of the hotel.
- Ensure recruitment, training, guidance, counseling, and appropriate development for team members.
- Manage performance issues within the Sales, Marketing, and Reservations teams.
- Maintain customer and employee satisfaction while ensuring competitiveness in the market and exceptional financial performance.
- Always represent the image of the hotel within the BRG Group system by demonstrating professional behavior and ensuring compliance with all hotel policies and procedures.
Quyền lợi được hưởng
Service charge (some units may have a service charge from the Pre-opening phase, to be covered by the Investor)
Lunch allowance
Phone allowance
Clothing allowance
Health insurance
Annual salary review
End-of-year bonus, averaging 2-3 months’ salary
Yêu cầu công việc
- Minimum 5 years of experience in the DOSM position at luxury hotel brands
- Degree in Business Administration, Hospitality, or Tourism
- English: Proficient in all 4 skills (listening, speaking, reading, writing)
Yêu cầu hồ sơ
- Submit your application on Hoteljob.vn.
Le Fruit Store là hệ thống cửa hàng phân phối sản phẩm sạch thân thiện với người dùng.Theo đuổi sự nghiệp phát triển bền vững vì một môi trường ẩm thực và đồ uống có lợi cho sức khỏe.
Là một doanh nghiệp có trách nhiệm, chúng tôi hiểu rằng chúng tôi đóng vai trò hàng đầu trong ngành ẩm thực và đồ uống, hướng đến phát triển bền vững hơn. Chúng tôi cũng tin rằng phát triển bền vững là con đường tự nhiên cho tương lai lâu bền của doanh nghiệp chúng tôi. Điều này là tâm nguyện của chúng tôi được thể hiện trong Tầm Nhìn và định hướng Chiến Lược.
Chúng tôi nỗ lực không ngừng vì sự phát triển doanh nghiệp với sự công tâm và lòng chính trực để tạo ra những sản phẩm thơm ngon, bền vững.
'Phát triển có trách nhiệm là thành công chung', Jean-Luc Voisin chia sẻ. Mục tiêu của chúng tôi là tạo nên thành công và chia sẻ thành công cùng với nông dân, nhân viên và cộng đồng.