Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty AA là công ty nội thất hàng đầu Việt Nam với danh tiếng về những dự án nội thất nổi trội vượt bậc trong lĩnh vực khách sạn nghỉ dưỡng. Sở hữu một đội ngũ chuyên gia về thi công nội thất với kinh nghiệm lâu năm, chúng tôi tự hào là nhà cung cấp sản phẩm nội thất với chất lượng tốt nhất cho những dự án uy tín nhất tại Việt Nam và nước ngoài. Bằng việc luôn luôn đạt được kết quả cao nhất với những dự án khó khăn nhất trong thời gian hạn hẹp nhất, chúng tôi đã xây dựng được mối quan hệ mật thiết và tin tưởng với những nhà thiết kế nổi tiếng trong ngành. Hơn nữa, khả năng quyết đoán và mối quan hệ vững bền với khách hàng, kiến trúc sư và quản lý dự án đã giúp chúng tôi hoàn thành mọi công trình thành công và vượt xa hơn sự mong đợi.