1. Main tasks
Compile and recheck all information received
- Recheck the new programs carefully and inform the Sales Department or Reservation staffs in case of any unreasonable problems
- Ensure that all the needs of the clients are met (request a confirmation from the Sales department to guarantee that all the received information is correct)
Conduct the operating program
- Build a tour program and prepare tour guide materials: recheck all the services, add notes for the guide with special remarks concerning the profile of the traveler(s), prepare welcome gifts, sightseeing tickets, tourist registration forms, etc.
Deliver profiles over to tour guides
- Brief programs carefully to tour guide, pay attention to the unique selling points in comparison with the origin
- Make calls and deliver profiles over to tour guide prior to five days in low season and three days in high season
Monitor, supervise and solve problems arising during the tour
- Pre-check services to make sure all services are reserved before the client's arrival
- Monitor, supervise and update information and situation of tourists through the tour guide
- Directly solve problems arising during the tour and take responsibility of any problems arising and any additional costs
- Update the issues in the issue reports and transfer them to the Quality Control Department
2. Other Tasks
- Handle the cases which need changing due to storms, floods, etc.
- Update information about the sightseeing fares, opening and closing times of tourist spots
- Conduct inspection destination / service to update information to other department
- Conduct research to extend guide database by finding possible guide suppliers
- Conduct meeting with guides: review the salary of guides and the payment facilities every year
- Update and implement all commitments, policies and guidelines about SustainabilityYêu Cầu Công Việc
1. Competency
- Fluent in French language
- Good Strong knowledge of the Tourism field, Hotel and Tourism Management
- Good analytical and problem-solving skills and strong decision-making skills
- Good communication skills
- Good computer skills (Excel, Word, Outlook)
- Good planning and organisational skills to balance and prioritise work
- Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
- Characteristics: pleasant personality, positive attitude, open-minded, honest, active and decisive
2. Education
- University: Bachelor's or Master's in Hotel/Tourism/Foreign languages or other related fields
3. Experiences
- At least one years of experience in tourism industry
BENEFITS
*Working time:
- 40 hours per week (8h30 - 12h & 13h30 - 17h30)
- Off on Saturday & Sunday
* Health insurance 24/24 (PTI)
* Lunch allowanceLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Chuyên tạo ra những trải nghiệm du lịch phù hợp, Easia Travel là một trong những công ty du lịch hàng đầu trong khu vực và đã chọn DMC trong số một số nhà điều hành tour du lịch lớn nhất và nổi tiếng nhất trong ngành.
Công ty không ngừng phát triển và luôn tìm kiếm những người có năng lực và động lực để tham gia vào đội ngũ năng động và sáng tạo của chúng tôi. Khi gia nhập nhóm Easia Travel, bạn sẽ trở thành thành viên của một công ty đang phát triển nhanh chóng, có thể mang lại triển vọng phát triển nghề nghiệp. Hơn nữa, bạn sẽ có cơ hội vàng để làm việc trong một công ty đa văn hóa, đa quốc gia, được đào tạo toàn diện và cơ hội đi du lịch trong nước và quốc tế.
Review Easia Travel
Môi trường làm việc dễ tính nhưng chăm chỉ. Tổ chức chuyên nghiệp, lương cao.
Công ty tốt
Trung bình