Expired date: 31/12/2024
Team: Marketing
About UrBox
UrBox is Vietnam’s leading digital gifting & loyalty platform that enables businesses to integrate their reward & loyalty programs with an ever-growing network of more than 200 brands & 15,000 accepted online and offline stores in Vietnam.
UrBox has the widest network of clients in loyalty in Vietnam
We are proud to be the prime partners in providing loyalty & reward solution gifting and loyalty solutions to many big organizations in the aviation, banking, FMCG, Insurance, Real Estate industries and more
Job Description
- Build a clear, comprehensive content strategy & implement detailed action plans on the following social channels, with 70% focus on B2B contents (company’s products & solutions, industry knowledge sharing) and 30% on B2C (UrBox App, end-users trends & insights)
- Website: Write & upload content to introduce about our company and its services; be able to highlight our USP; add meta data & back-links to improve SEO; perform periodic interview/survey with our clients/partners/users to compose convincing testimonials and informative blogs
- LinkedIn: Build up UrBox LinkedIn page from scratch to attract a high number of followers with good content strategy.
- Company credentials: Support BD/Partnership team to build sales pitch documents with compelling storytelling and highly attractive visualization, which can greatly boost BD/sales performance; Produce high-quality TVCs, product demo and guidance videos for clients/users upon request.
- Manage daily post on our Facebook Fan-pages & Explore fun/creative approach to building up our company presence on new social channels/means: Tiktok, Facebook community groups, Seeding, KOL, etc
- UrBox App: Schedule and prepare daily content for Banner/App Push/other App inventories; Allocate the Banner/Noti slots reasonably between different business lines and introduce processes to manage the booking efficiently.
- Advanced: Strategically write; or seek partnership with organizations/agencies to co-author and co-publish E-books, Whitepapers, Case studies, etc to promote UrBox‘s brand name and expertise in the relevant industry fields, thus supporting B2B lead generation.
- Work with the Design team to order creative assets; perform quality checks to ensure meeting UrBox brand guidelines.
- Manage overall content schedule on all channels to optimize slots and avoid conflicts; Continuously track, monitor and improve performance (impression, engagement, etc).
- Perform other related tasks as assigned by the line manager.
- Education: Bachelor’s Degree in Marketing/Business or related field from a reputable University.
- Experience: More than 2 years of experience in Social/Content Marketing; preferably in B2B/B2B2C companies; and/or having built your own social channel (Tiktok/Facebook fanpage, etc) (please include portfolio when applying)
- Skill-sets required: Exceptional content writing skill, Product/Service/Company understanding & Insight driving, Creative thinking, Strong interpersonal skills
- Personality/Others: Can-do spirit, Proactivity, High Commitment
Full Name *
Email Address *
Phone Number *
- More information
To attach your Resume, click here to upload from your Computer.
Security code *
Submit
Related jobs
- TeleMarketing Executive
Công ty Liên doanh Vận chuyển Quốc tế Hải Vân (gọi tắt là Hải Vân) được thành lập vào năm 1999 bởi hai công ty: Công ty TNHH Thương mại Hải Vân – Việt Nam và Công ty AC Electrical Accessories International Pte. Ltd. – Singapore (Công ty TNHH Thương mại Hải Vân là một công ty có hàng chục năm kinh nghiệm trong lĩnh vực dịch vụ vận chuyển khách du lịch quốc tế và cho thuê xe tại Việt Nam. Công ty AC Electrical Accessories International Pte. Ltd. là một chuyên gia trong lĩnh vực thiết bị điện và giao thông vận tải tại Singapore).
Hải Vân hiện nay là thương hiệu hàng đầu về mặt chất lượng trong lĩnh vực vận chuyển du lịch trên phạm vi toàn quốc. Hầu hết các công ty du lịch thuộc phân khúc khách du lịch nước ngoài cao cấp, khách hội nghị, hội thảo...(MICE) đều chọn Hải Vân làm nhà cung cấp dịch vụ vận chuyển.
Từ năm 2008, Hải Vân đã triển khai và trở thành một trong những thương hiệu hang đầu về mặt chất lượng trong lĩnh vực vận chuyển hành khách liên tỉnh trên phạm vi các tỉnh Tây Bắc. Với hệ thống xe giường nằm cao cấp, đội ngũ lái xe, tiếp viên được đào tạo chuyên môn bài bản, văn hóa phục vụ tận tình, chu đáo
Từ tháng 5 năm 2011 Hải Vân tiếp tục mở rộng hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực vận chuyển hành khách công cộng với các Tuyến Bus từ Trung tâm Hà Nội về các khu vực Ba Vì, Sơn Tây, Mỹ Đức: Ba Thá và Xuân Khanh, Kênh Đào và tuyến bus nội đô 64: Nam Thăng Long – TT TM Bình An.
Làm việc tại Hải Vân là bạn đã tham gia vào một môi trường năng động, nhiều cơ hội thăng tiến và phát triển bản thân. Tại Hải Vân mọi đóng góp của bạn đều được ghi nhận và khích lệ bằng chính sách đãi ngộ hấp dẫn, và nhiều chế độ ưu đãi khác dành cho nhân viên sử dụng dịch vụ xe của Công ty.