Mô tả công việc
- You connect with guests by engaging them through meaningful interaction, resulting in positive and long-lasting guest relations
- You coach the team in tailoring service processes, aiming to make each visit to the Aqua Bar & Lounge as memorable and unique as possible
- Look for opportunities to positively surprise guests, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be generous with guests and you know how and when to curate decadent moments
- Lead by example in making personalized menu recommendations to guests for both food and beverage items
- You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, allowing you to give guests recommendations in order to optimize overall guest experience.
- You have the knowledge to solve problems on the spot and take immediate service recovery actions if necessary. You always follow up on guest issues as part of the service recovery process and review steps taken afterwards to continuously improve the operation.
- You have professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also possessing the ability to transfer this knowledge to the rest of the team
- You are involved in Aqua Bar & Lounge revenue meetings and a monthly Profit & Loss meeting in order to make sure targets are set and achieved by the team.
- You always try to make the service flow as seamless as possible, by using the available resources and systems.
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Education: Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
- 3 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
- Having knowledge about food safety and hygiene
- Language: Professional English
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (People & Culture Department)
Công ty ACACY là đối tác chiến lược tuyển dụng nhân sự cho các tập đoàn nổi tiếng hàng đầu thề giới như: Unilever Việt Nam - Nestle Việt Nam, PepsiCo Việt Nam, SamSung Việt Nam, Abbott Việt Nam.....
Chúng tôi liên tục tuyển dụng nhằm đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của thị trường lao động Việt Nam, sứ mênh của chúng tôi là mang đến cho bạn những công việc chất lượng và phù hợp nhất. Đội ngũ tuyển dụng chuyên nghiệp của Acacy sẽ hỗ trợ quá trình ứng tuyển và bạn sẽ nhanh chóng kết nối với công việc
Acacy đặc biệt chuyên tuyển dụng các việc làm phổ thông như: nhân viên sales, nhân viên thị trường, nhân viên trưng bày, PG, PB, việc làm khối văn phòng, công nhân…....
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TNHH ACACY được thành lập năm 2011.
Mission
- CÔNG TY TNHH ACACY hiểu được các nhu cầu trong xã hội hiện đại và mong muốn kiến tạo một cộng đồng lành mạnh, sáng tạo một tương lai tươi sáng hơn.
Review ACACY
Môi trường toxic, không có khả năng thăng tiến lâu dài (RV)
Công ty tốt (GL)
Không pass phỏng vấn cũng vui lòng phản hồi cho ứng viên biết