Mô tả công việc
- Seek new sources of supply.
- Maintain a secondary vendor base as an alternative source for product.
- Review open order and make appropriate adjustment, complete follow- up action on overdue shipment of critical part with supplier.
- Maintain inventory level in way how to inventory turnover as small as possible.
- Manage supplier relationship and performance metrics.
- Receive and properly process purchase order request for material or service.
- Planning and purchasing material to meet production schedules.
- Management and negotiating best price & delivery.
- Manage wrong deliveries, damaged, broken merchandise to product.
- Verify supplier ability based on company standard criteria.
- Maintain accurate record of quotations, purchase orders, requisitions.
- Discuss defective or unacceptable new goods or services with the user, and others to determine the cause of problem and take corrective action and preventative action.
- Troubleshoot problem & questions regarding purchases, supplier.
- Work with QC to monitor vendor compliance and give feedback to vender.
- Monitor procurement on pending orders.
Yêu cầu công việc
- Good at English.
- Experience in purchasing of materials textile industry will be preferable.
- Bachelor degree.
- Import – export major, English major will be preferable.
- At least 3 working years after graduate.
- Experience in foreign company would be preferred.
- Good at Microsoft office, understand ERP software.
- Enthusiastic, dynamic, proactive, collaborative, creative, responsible, and accurate …
Benefit
- Working environment: friendly, dynamic, stable environment.
- Healthcare insurance, yearly tourist.
- Reward in all national holidays
Quyền lợi
Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-04 02:35:02
Được thành lập tại Việt Nam, Aden là tập đoàn quốc tế hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp giải pháp Quản lý Tiện ích Tích hợp với 25 năm kinh nghiệm. Chúng tôi thiết kế và cung cấp dịch vụ chất lượng cao cho hơn 200 khách hàng trên toàn quốc với sự hỗ trợ của hơn 3,700 nhân viên từ 3 văn phòng đại diện tại Hà Nội,
Đà Nẵng và thành phố Hồ Chí Minh.
Tại Aden, chúng tôi lấy sự hài lòng của khách hàng làm trọng tâm và đưa ra các giải pháp phù hợp trong công tác quản lý tài sản và vận hành cơ sở. Dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, chúng tôi hướng tới mục tiêu tạo ra trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng tại các khu chung cư, văn phòng, công nghiệp và trường học.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2001: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng