Việc làm ADEN SERVICES (VIỆT NAM)

Cập nhật 14/11/2024 16:38
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ADEN SERVICES (VIỆT NAM)
Project Management Executive
ADEN SERVICES (VIỆT NAM)
107 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Licensing management

  • Research, seek for management’s approval and contract with vendors for planning approval, construction permit, environment protection license.
  • Coordinate with vendors to apply for planning approval, LURC, Investment license, construction permit, construction drawings, firefighting appraisal and completion acceptance, environment protection license.
  • Being contact window between company and authorities.
  • Liasing with other teams to complete the project.

2. Project planning and execution:

  • Discuss with the BOD about the development orientation of upcoming projects (Location, Form (independent or joint venture,...), capacity, expected progress, authorities contact point, ...);
  • Building initial project information proposal;
  • Creating a Master Schedule/General Plan, which includes specific work items (divided into different phases of the development of a project);
  • Ensure a logical plan, full of necessary items, outlining the resources and costs allocated in the project.

3. Project stakeholder management and resource management:

  • Coordinating company resources as well as external contacts (Government agencies; Consulting services; ...) to meet the requirements set out in the project development stage;
  • Communicating with upper management to develop the strategic program and project goals/progress;
  • Management of project resources to meet project milestones;
  • Align the various teams/team members’ expectations and deliverables to the needs of the project;
  • Report weekly to BOD on the progress of the project;
  • Handle arising incidents (if any) that occur during the project development phase;
  • The PM needs to be the central contact person, helping the parties understand the information and requirements of each stage in the project, and ensuring the project progress smoothly.

4. Manage project budget, schedule and quality:

  • PM should always closely follow up to ensure the project is on schedule, completed within the intended time and budget;
  • Monitor budget spending, ensure optimal spending resources or detect early signs of budget waste and promptly handle them.

5. Managing project risks and conflicts:

  • If there is a problem that needs to be changed in the project, then the PM needs to be the main handler, then the PM will work with the leader, customers and team members to finally make the decision to resolve;
  • Perform other related tasks as directed by BOD...

Yêu Cầu Công Việc

  • Familiar with CAD/3D design software.
  • Proficient English skills, both written and spoken
  • Fast learner, Independence, passion for Project Management
  • Strong research and organizational skills.
  • Strong negotiation and communication skills
  • Good time and task management skills.
  • Have excellent planning and reporting skills.
  • Outstanding problem-solving, and analytical/ observation skills.
  • Self-motivated with a results-driven approach
  • Aptitude in delivering attractive presentations
  • Exceptional Knowledge of excellent project management, including estimating, planning, organizing and leading.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
2 nd Master Building 41 -43 Tran Cao Van street, ward 6, dist 3

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nam
  • Thời gian thử việc: 60 ngày
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phúc lợi:

    Premium Private Health Insurance (Bao Viet Insurance)
    13th-month salary
    KPI bonus (based on business performance)
    Regular training, company team building, birthday - holiday bonus, happy hour
    Yearly salary review
    Annual health check-up
    Other welfare is in accordance with Vietnam labor regulations

  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH ADEN SERVICES (VIỆT NAM)
ADEN SERVICES (VIỆT NAM) Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập tại Việt Nam, Aden là tập đoàn quốc tế hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp giải pháp Quản lý Tiện ích Tích hợp với 25 năm kinh nghiệm. Chúng tôi thiết kế và cung cấp dịch vụ chất lượng cao cho hơn 200 khách hàng trên toàn quốc với sự hỗ trợ của hơn 3,700 nhân viên từ 3 văn phòng đại diện tại Hà Nội,
Đà Nẵng và thành phố Hồ Chí Minh.

Tại Aden, chúng tôi lấy sự hài lòng của khách hàng làm trọng tâm và đưa ra các giải pháp phù hợp trong công tác quản lý tài sản và vận hành cơ sở. Dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, chúng tôi hướng tới mục tiêu tạo ra trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng tại các khu chung cư, văn phòng, công nghiệp và trường học.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Thăm quan, du lịch hàng năm
  • Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Party
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • 2001: Công ty được thành lập

Mission

  • Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng

Những nghề phổ biến tại ADEN SERVICES (VIỆT NAM)

Bạn làm việc tại ADEN SERVICES (VIỆT NAM)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ADEN SERVICES (VIỆT NAM)

ADEN SERVICES (VIỆT NAM)

Click để đánh giá