Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Planning Marketing Strategy
- Work with HOM to research, create & plan for Brand Strategy & direction
- Work with HOM to build Yearly Roadmap & Annual planning
- Work with MKT team to build deployment plan for Yearly & Quarterly plan
- Implement a strategic integrated marketing communications plan following correlating budget.
- Develop advertising opportunities on ATL & BTL channels
Content & Digital Marketing
- Lead team to plan & deploy content for brand on various channels
- Managing brand's communication including channels, content and advertising tools
Customer Engagement & Offline Activation
- Lead team to plan and deploy offline activations
- Facilitate customer engagement and retention on-site through marketing channels (eg. tactical offers) to improve brand loyalty, expand outreach, visibility and value.
- Support the Operations team in managing guest experience on-site during events.
Brand Management & Awareness
- Coordinate and manage media/ public interest to generate coverage and maintain awareness of the brand
- Keep current with marketing trends
- Evaluate and prepare reports showing the results of marketing campaigns (return on investment, effectiveness, feedback, etc.)
- Maintain effective internal communications to ensure all relevant internal departments are kept informed of marketing objectives, activities and brief
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree in Sales/Marketing/Business Administration or its equivalent.
- At least 3 years of related experience in sales/marketing/service/F&B industry, or equivalent combination of education and experience.
- Proven track record as managing brand.
- Has a genuine interest and knowledge of the food and beverage or entertainment industry
- Strong network of connections is an asset
- Self-motivated, creative flair, eye for detail and resourceful
- Strong project management skills
- Excellent communication skills. Able to think and write strategically
- Advance computer proficiency. Skilled in digital marketing/social media including Adobe and other design software skills
- Those who embody the culture of the brand
- Youthful and energetic and people-minded individuals with a can-do attitude
- Good technical knowledge of available standards, methods, tools and applications.
- The ability for creative ideas & treatments for online content in multi-channel campaigns.
- Speak English as a native is a big plus
BENEFITS:
- Join one of Vietnam's largest and most prestigious companies in the nightlife sector
- Be a leader in the thriving lifestyle scene of Vietnam
- Work with a young, dynamic, and creative team
- Explore diverse career opportunities in nightlife, food and beverage, and luxury retail industries
- Enjoy an attractive income and investment opportunities
- Participate in annual team-building activities and a grand year-end event
- Receive a 13th month salary
- Benefit from annual performance review
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 27 - 34
- Lương: 23 Tr - 25 Tr VND
Bảo Tín Minh Châu là một trong những công ty uy tín hàng đầu trong lĩnh vực kinh doanh và chế tác vàng bạc đá quý tại Việt Nam. Với gần 30 năm phát triển, Bảo Tín Minh Châu đã có 5 cơ sở kinh doanh tại Hà Nội và trên 100 đại lý, điểm kinh doanh trên toàn quốc với hai loại sản phẩm chính là Vàng rồng Thăng Long và Vàng trang sức chất lượng cao.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch miễn phí
- Bóng bàn
- Tennis
- Teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Bảo Tín Minh Châu được thành lập vào năm 1995
Mission
- Bảo Tín Minh Châu góp phần kiến tạo vị thế ngành thời trang và trang sức Việt Nam trên trường quốc tế.
Review Bảo Tín Minh Châu
Nếu thích môi trường thoải mái, ko gò bó thì nên tránh, còn chịu đựng được thì cũng khá ổn định. (FB)
BTMC ngoài các chế độ phúc lợi thì mỗi tháng được Bộ phận y tế thăm khám sức khỏe một lần. (rv)
Công ty lớn, lương cũng ổn, chế độ theo luật (Fb)