Việc làm Thực phẩm Đông Đô

Cập nhật 14/11/2024 20:01
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Chế biến thực phẩm Đông Đô
Purchasing Executive
Thực phẩm Đông Đô
158 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 22/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 30 Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ , Quận Tân Phú, Tp HCM

Mô tả công việc

1. Material purchasing management:
- Supervise to purchase non-merchandising materials and equipment for both store and HQ such as plastic bag, weigh label, printing form, medical products, chemicals, seal & money bag, laptop, PC etc.
- Control the payments of all the expenses related to purchase non-merchandising material and equipment for suppliers.
- Maintain the good relationship with long-term suppliers and frequently evaluate their price, quality and after sales service.
- Look for new suppliers to expand the supplier zone, localize & secure the source of supplies.
- Receive and consider proposals of Admin store and other departments to make suitable changes for store operation.
- Cooperate with other departments for proceeding new projects.
- Propose to sign principle contract with reputable suppliers to facilitate order and payment process.
- Receive and solve any issues regarding to the quality of materials and equipment.
- Make list of materials using for new store opening, conduct the action plan to insure all materials are purchased and delivered on time.

2. Material expense and budget control
- Review, setup and manage the yearly material budget for all stores.
- Make monthly material expense report, analyze the reason for increasing or decreasing, propose countermeasure to reduce the cost.
- Building guideline & procedure for ordering, managing materials and equipment for store operation.

3. Fixed assets management
- Cooperate with Accounting Dept. to manage company’s fixed assets.
- Propose to dispose of fixed assets whose depreciation periods are over

4. Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by Facility Management Manager

Yêu cầu công việc

  • University degree
  • From 3 years experience purchasing, admin general affair
  • Good command of spoken and written English
  • Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
  • Good problem solving skills
  • Detail oriented and be able to handle multi-tasks
  • Good organizing and time-management skills
  • Strong communication skill (both verbal & written)

Quyền lợi được hưởng

- Meal Allowance & Gasoline

-13th Salary & Performance Bonus

-12 paid days off per year

-Premium health care insurance

-Professional, dynamic & flexible working environments

Working time: 8:30 - 17:30 (Mon-Fri + 1 Sat/ Month, 1 flexible working day /week)

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Chế biến thực phẩm Đông Đô
Thực phẩm Đông Đô Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 26 đường S, tổ dân phố Nông Lâm, Thị Trấn Trâu Quỳ

Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.

Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất

“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.

Những nghề phổ biến tại Thực phẩm Đông Đô

Bạn làm việc tại Thực phẩm Đông Đô? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thực phẩm Đông Đô

Thực phẩm Đông Đô

Click để đánh giá