The role is responsible for supporting data-driven decision-making and providing valuable insights to the Human Resources (HR) function. Your primary focus will be on collecting, analyzing, and interpreting HR data to identify trends, patterns, and opportunities for improving HR processes and initiatives.
HR Data And Reporting
- Collect and analyze HR data from various sources, including HRIS, employee surveys, performance evaluations, and other relevant systems.
- Develop and maintain HR dashboards, reports, and visualizations to effectively communicate HR data and insights to stakeholders.
- Collaborate with HR stakeholders to understand data requirements and develop customized reports and analytics to meet their needs.
- Provide training and guidance to HR team members on data analysis tools and techniques.
- Continuously identify opportunities for process improvement and automation to enhance efficiency and accuracy in HR data analysis.
- Participate in HR projects and initiatives related to data analytics, including HR system implementations, process improvements, and automation.
- Use data analysis techniques to identify trends, patterns, correlations, and insights related to HR metrics and key performance indicators (KPIs).
- Monitor HR data to identify data anomalies, outliers, and data quality issues, and take corrective actions as necessary.
- Support HR data requirements for regulatory reporting, audits, and compliance purposes.
- Maintain data privacy and confidentiality standards in handling sensitive HR data.
- Provide HR data-driven insights and recommendations to support strategic decision-making and drive HR initiatives.
- Stay updated with HR trends, industry benchmarks, and best practices to enhance HR data analysis capabilities.
- Maintain systems to ensure continued operations and reporting efficiency and working with Regional HR System team to resolve any software issues.
- Ensure there is updated manual / guideline to use.
- Responsible for user’s support, and user self-service behaviors change.
- Ensure data integrity and accuracy by regularly auditing and maintaining data governance.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Review Concentrix Việt Nam
Concentrix đăng tuyển thông tin chung chung về CSKH, Telesale, ko ghi rõ là làm cho dự án nào nên tạo cảm giác không rõ ràng
Lương ok lắm, trả đúng ngày không trễ ngày nào, thấy lương mấy line có tiếng anh cao hơn mặt bằng chung (FB)
Công ty bắt sale, ép doanh số