Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Coretronic với 100% vốn đầu tư Đài Loan, được thành lập năm 1992, tham gia vào thị trường Việt Nam từ năm 2020. Các lĩnh vực hoạt động chủ yếu là thi công Cơ Điện, Quang học, Cơ khí, Điện tử và công nghệ khác như công nghệ AI(Artificial Intelligence), VR(Virtual Reality), các sản phẩm công nghệ 4.0.... với mục tiêu phát triển nguồn nhân lực cao, phủ sóng tại nhiều địa phương/thành phố, đáp ứng yêu cầu của những dự án sắp tới tại Việt Nam, Tập đoàn Coretronic mong muốn được hợp tác với những ứng viên trẻ có trách nhiệm, nhiệt huyết và năng động.
Review CORETRONIC VN
Giờ làm việc linh hoạt. Thời gian làm việc hợp lý
Dễ làm việc, không áp lực nên không có tiền thưởng
Môi trường thư giãn, mọi người đều tử tế nhưng mức lương không cao