We are looking for 02 BDEs in Translation & Localization industry, focusing on Outreach activities. The primary task is to perform Outbound Lead Generation, including cold calling, cold emailing, social selling.
While Translation & Localization may not be a familiar sector, you still can be a great fit if you can tick as many as possible of the following elements (in the order of priority):
1. Global market
2. Online service
3. B2B model
Details are as follows:
- Generate new leads through outbound sales activities such as cold calling, email campaigns, social media outreach and referral channels
- Conduct sales calls to prospects and customers.
- Build and maintain a strong sales pipeline.
- Competitive compensation package: Base salary (Negotiate) + Attractive Commission.
- Year-end bonus, 13th-month salary, oversea summer trip.
- Annual health check, extra health insurance (Bao Viet care)
- Opportunity to work overseas when the company opens foreign offices.
- 12-16 annual leave days; 10 days of paid sick & carer’s leave.
- Bonding activities and fresh fruits every day.
- Other benefits in compliance with Labor Law.
- Excellent communication skills in English (both verbal & written) are a must.
- Proven experience in Outbound sales, preferably in B2B environment.
- Comfortable and experienced in working with global clients.
- At least 2-year working experience in any field.
- Previous sales experience in a service business, IT outsourcing, SaaS or Technology sales is a big advantage.
- Possess the following characteristics: Diligent (proactively pursuing the company mission with a high degree of energy and self-discipline to ensure daily activity); Coachable (the ability to absorb and apply coaching); Curious (the ability to understand a potential customer's context through research, effective questioning and listening)
Please send your CV to [email protected] with the title “GTE Localize_BDE_Your name”.
Only shortlisted candidates will be contacted.
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.