Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
As an Assistant Marketing Executive, you will assist your leader in both inbound and outbound marketing activities with the following tasks (some tasks must be completed independently, while others will be planned and guided by the leader or supported by agency partners)
Graphic Design / Video Editing
- Create simple posters, banners, and social media posts.
- Revise company profiles and catalogs if available.
- Create and edit basic YouTube/Facebook videos and shorts.
Digital Marketing
- Support the leader in completing webinars, SEO strategies, and paid ads for the company website or social media pages.
- Update product information and documents on the website.
- Perform related activities.
Email Campaigns
- Update leads and send promotional emails to a broad list of recipients.
Event Organization
- Assist your leader in preparing for Trade shows, exhibitions, conferences, and workshops.
Other
- Contact and work with suppliers and business partners.
- Support your leader in related tasks.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
- Gender: Male/Female
- Below 25 years old
- Bachelor’s degree in Marketing or a related field.
- Proficiency in English (all four skills).
- At least 6 months of experience in marketing (experience in a B2B environment is a plus).
- Proficiency in 2D graphic design tools such as Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, InDesign, Canva and Capcut.
- Knowledge of WordPress and Google Analytics.
- Proficiency with Microsoft Office 365 and other technology software.
- Interest in machinery and equipment fields.Top of Form
Benefits
- Salary: Negotiable.
- Company-provided: Laptop, camera, other work-related equipment, and transportation for visiting clients and partners.
- Provided with social insurance, health insurance, unemployed insurance
- Insurance: 24/7 accident insurance.
- Salary increase once a year, 13th month salary and profit sharing bonus
- Company Trip: Domestic or international company trips.
- All benefits in accordance with Labor Law and company’s regulation
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 22 - 25
- Lương: 10 Tr - 12 Tr VND
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.