Mô tả công việc
Responsibilities:
Recruiting (70%)
- Develop and Execute Recruiting Process and Plans:
Act as a member of recruitment interview panel
Maintain recruitment database of qualified or potential candidates for current a future needs
Develop and improve the recruitment processes to be more innovative and cost effective
Ensure all vacancies are filled with the suitable candidates within the targeted time
- Develop Employer Branding:
Conduct recruitment programs to attract the most potential candidates such as: job fair, building relationships with training centers, colleges and universities in the IT field
Participate in Branding activities through social media channels
Training (30%)
Conduct training need analysis and make annual training plan
Make material, content of training for employees in internal training activities
Arrange & follow up training schedule and organize internal training & external training for all employees
Coordinate and/or conduct training sections for newcomers in Orientation training program
Collect the training report & certification
Requirements:
Experience with recruiting in Sales B2B domain/Headhunt is a plus
Proficient in Microsoft Office (Word/ Excel/ PowerPoint)
Good at English
At least 2 years in the same position
Strong communication, relationship building, negotiation skills and organizational skills
Proficient in recruitment tools, such as: LinkedIn, Facebook, recruitment pages, ....
Ability to do multi- tasks
Good logical thinking, detailed and result- oriented
Benefits:
Annual health check- ups & vaccination at the premium clinic
Laptop for work, free parking lot
Annual travel, Team Building, Year End Party
13th salary, annual bonus & salary adjustment review once a year
Gifts for birthdays, giving- birth, weddings, illness, Mid- Autumn Festival, Lunar New Year, 1/1, 30/4, 1/5, 2/9....
Training course on technical & soft skills
Internal workout activities: yoga, football, badminton
Health insurance, Social insurance, and Unemployment insurance following Vietnamese Labor laws
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 01:55:03
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.