Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
Be responsible for activities and duties areas of facility, equipment and manufacturing engineering while also supporting engineering department and company goals. Develop processes, procedures, and provide the necessary technical expertise that achieves and increasingly effective operation.
ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES
1. Check all parts, facilities and machines for lubrication.
2. Complete and maintains report, such as down time and operation records, maintenance record, inventories, and test results.
3. Recommend or initiate personnel actions, such as employment performance evaluations, promotions, transfers, discharges, and disciplinary measures.
4. Establish or adjust work methods and procedures to meet production schedules by using knowledge of machine capacities, facility, and personnel.
5. Monitor operations, and inspect, test, and measure completed work by using devices, such as hand tools, gauges, and specify to verify conformance to standards.
6. Patrol work area and examine tools, machines and facility to detect unsafe conditions or violations of safety rules.
7. Direct, coordinate, and assist in performance of workers' activities, such as engine tune-up, hydroelectric turbine repair, or circuit breaker installation.
8. Recommend measures, such as procedural changes, service manuals revisions, and machine purchases, to improve work performance and minimize operating costs.
9. Confer with personnel, such as management, engineering, quality control, customers, and workers' representatives to coordinate work activities and resolve problems.
10. Examine machines, system, or facilities, such as compressors, air-conditioning, or industrial plant, and analyze information, to determine installation, service, or repair needed.
11. Request materials and supplies, such as tools, machines, and replacement parts for work activities.
12. Compute, estimate actual costs of factors, such as materials, labor, and outside contractors, and budgets.
13. Assigns workers to perform activities, such as service appliances, repair and maintain vehicles, and install machinery and equipment.
14. Trains workers in methods, procedures, and use of equipment and work aid, such as hand tools, and test equipment.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM QUALIFICATIONS
1. Education
- AAS degree in a related technical field of study or equivalent experience required. Related technical courses, vendor training, and company specific courses desirable
2. Experience
- 2 or more years of maintenance management level experience required
- Hands-on mechanical, electrical, and electronic experience required
- Experience utilizing computerized maintenance systems required
3. Knowledge of:
- Knowledge of machines and tools, including their designs, uses, repair, and maintenance.
- Knowledge of business and management principles involved in strategic planning, resource allocation, human resources mode, leadership technique, production methods, and coordination of people and resources.
- Knowledge of principles and procedures for personnel recruitment, selection, training, compensation and benefits, labor relations and negotiation, and personnel information systems.
- Knowledge of the structure and content of the English language including the meaning and spelling of words, rules of composition, and grammar.
- Knowledge of the practical application of engineering science and technology. This includes applying principles, techniques, procedures, and equipment to the design and production of various goods and services.
4. Skills and Abilities
- Ability to work independently, organize and prioritize work.
- Dependable
- Detail and accuracy oriented
- Ability to problem solve
- Team Player
- Confident, firm personality
- Ability to control a high pressure situation
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.