Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Activities:
1. Duties and Authorities regarding Business Planning
2. Duties and Authority of Execution
3. General Department Management
4. Special Functions for External Affairs
Job Description:
- Get registration certificates and check labels
- Study and make clear related Việt Nam regulations with authority in case of need. Prepare dossiers and submit to authorities. Make an action plan and ensure to get certificates on time.
- Understand related regulations on labelling. Check and confirm
- Handle issuance of barcode - Control product quality and handle quality issues as well as audit factories
- Understand production process and make a plan to control quality from pre-production to finished products.
- Evaluate steady of product by a product monitoring program
- Monitor quality situation at stores. Visit factories in case of need to collaborate with them to solve quality issues - Collaborate with Managements to create featured products as assigned.
Working Location: AEON VIETNAM – HEAD QUARTER, 30 Tan Thang st., Son Ky ward., Tan Phu district, HCMC
Yêu Cầu Công Việc
- University degrees, major in organic chemistry or electricity or garment
- Experienced in related areas at least 4 years
- English Communication
- Communication skill (both verbal and written)
- Negotiation skills for external affairs including authorities and governments
- Time management skills.
- Presentation skills and choosing appropriate words as both verbal and writing skills
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
Benefits:
– 13 month salary
– Performance bonus
– Transportation allowance
– Meal at canteen
– Premium healthcare
– Full salary social insurance
– 1-day work from home per week (as approved of HOD)
– 12 days annual leaves
– Many opportunities of development (transfer, promote)
– Training and learning development;
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: 26 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Tân Nam Chinh Logistics được thành lập vào tháng 8/2005, có trụ sở chính đặt tại Lầu 9 Toà nhà HDTC, 36 Bùi Thị Xuân, Phường Bến Thành, Quận 1, TP.HCM. Công ty sở hữu đội ngũ quản lý và chuyên gia am hiểu, chuyên nghiệp cùng lực lượng trên 200 nhân viên được đào tạo bài bản và yêu nghề.
Với bề dày hơn 15 năm kinh nghiệm cung cấp dịch vụ logistics chuyên nghiệp, TÂN NAM CHINH tự hào là một trong những công ty cung cấp hệ sinh thái logistics đa dạng, có thể hỗ trợ tốt mọi nhu cầu cho khách hàng trong và ngoài nước ở các lĩnh vực:
- Dịch vụ chuỗi cung ứng lạnh, đặc biệt hàng nông sản.
- Dịch vụ vận chuyển đường biển - đường bộ - hàng không.
- Dịch vụ cho thuê container - nhà xưởng - kho bãi - kho lạnh
- Dịch vụ hậu cần khác như: đóng gói, tìm nguồn ra, tìm nguồn nguyên liệu trong nước – quốc tế, thủ tục xuất – nhập khẩu…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Tân Nam Chinh hiện sở hữu đội xe container lạnh và hệ thống kho lạnh tại các vùng nguyên liệu trọng điểm, với hệ thống quản lý và điều phối công nghệ cao, đạt chuẩn quốc tế cùng năng lực đáp ứng nhu cầu xuất khẩu lớn ngay cả mùa cao điểm.