Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
-
Headcount planning, budgeting, productivity, cost, turnover, reports.
-
Coordinate in recruiting/developing/promoting of internal staffs, Supervisor to Deputy Manager/ Store Manager.
-
Technical training & evaluation for Supervisor level to Deputy Manager/ Store Manager, coordinate oversea trainings.
-
Develop/maintain store Standard Operating Procedure (SOP).
-
Implementation and follow up in store training plans and suggesting new creative ideas to the training and development team.
-
Handle disciplinary, resignation for Supervisor up to Deputy Manager/ Store Manager.
-
Propose, lead HR projects in stores.
-
Perform ad-hoc tasks and other relates assigned by Manager.
Yêu cầu công việc
-
A minimum of 3 years experiences in generalist HR position, multinational retailer with several stores in the country.
-
University degree in HR professional, Postgraduate studies in HR would be valued.
-
Initiative. Flexibility. Good people skills. Decisive and autonomous. Highly motivated and focused.
-
Customer oriented, Fulfilling all duties, Integrity, Fashion awareness, Communication, Eager for success, Pressure management, Teamwork, Developing others, Planning & Organization, Systematic thinking, innovation, Empowerment and motivation.
Quyền lợi được hưởng
-
Be trained in a professional environment.
-
Opportunities to develop your career path.
-
Annual performance bonus.
-
Employee Discount.
-
13th month salary.
-
Full-paid annual leave & Sick leave.
-
Healthcare insurance.
-
Social insurance.
Công ty Tân Nam Chinh Logistics được thành lập vào tháng 8/2005, có trụ sở chính đặt tại Lầu 9 Toà nhà HDTC, 36 Bùi Thị Xuân, Phường Bến Thành, Quận 1, TP.HCM. Công ty sở hữu đội ngũ quản lý và chuyên gia am hiểu, chuyên nghiệp cùng lực lượng trên 200 nhân viên được đào tạo bài bản và yêu nghề.
Với bề dày hơn 15 năm kinh nghiệm cung cấp dịch vụ logistics chuyên nghiệp, TÂN NAM CHINH tự hào là một trong những công ty cung cấp hệ sinh thái logistics đa dạng, có thể hỗ trợ tốt mọi nhu cầu cho khách hàng trong và ngoài nước ở các lĩnh vực:
- Dịch vụ chuỗi cung ứng lạnh, đặc biệt hàng nông sản.
- Dịch vụ vận chuyển đường biển - đường bộ - hàng không.
- Dịch vụ cho thuê container - nhà xưởng - kho bãi - kho lạnh
- Dịch vụ hậu cần khác như: đóng gói, tìm nguồn ra, tìm nguồn nguyên liệu trong nước – quốc tế, thủ tục xuất – nhập khẩu…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Tân Nam Chinh hiện sở hữu đội xe container lạnh và hệ thống kho lạnh tại các vùng nguyên liệu trọng điểm, với hệ thống quản lý và điều phối công nghệ cao, đạt chuẩn quốc tế cùng năng lực đáp ứng nhu cầu xuất khẩu lớn ngay cả mùa cao điểm.