Mô tả công việc
We are looking for an enthusiastic and motivated Human Resources Officer to join our team with the main job responsibilities:
- Recruitment and Onboarding of Personnel: Job posting, CV screening, interviewing, onboarding.
- Monitor and draft notices, decisions, and labor contracts related to personnel.
- Handle procedures related to social insurance and health insurance: Report increases and decreases, manage sick leave, maternity benefits, etc.
- Track attendance and leave days of employees.
- Prepare monthly payroll, bonuses, allowances, and other benefits for employees.
- Organize performance reviews and evaluations after probation, mid-year, and year-end.
- Organize internal communication events.
- Other tasks assigned by director.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree
- Excellent interpersonal and communication skills (verbal and written in English and Vietnamese).
- Excellent customer service skills with a proactive approach
- Good level of source, hunting, communication and negotiation with potential candidates.
- Candidates with experience in education (ie English training center, study abroad consultation) and IT are preferred
- High level of accuracy and confidentiality, strong organizational and planning skills, ability to set priorities and meet deadlines.
- Being careful, detail-oriented, and keen on working with figures.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary + Bonus
- Annual salary review.
- Annual leave, and working conditions follow Vietnam labor laws.
- Social, Health, and Unemployment Insurance based on full salary.
- Support for learning and certificate examination.
- Annual vacation: follow the company’s policy every year.
- International, dynamic, friendly working environment.
- Have a chance to build long-term relationships with colleagues in the UK and China via multiple projects.
- Working time: 9AM-6PM: Monday - Friday
- Working place: 20th Floor, ICON4 tower, 243A Đê La Thành, Hanoi
Công ty Tân Nam Chinh Logistics được thành lập vào tháng 8/2005, có trụ sở chính đặt tại Lầu 9 Toà nhà HDTC, 36 Bùi Thị Xuân, Phường Bến Thành, Quận 1, TP.HCM. Công ty sở hữu đội ngũ quản lý và chuyên gia am hiểu, chuyên nghiệp cùng lực lượng trên 200 nhân viên được đào tạo bài bản và yêu nghề.
Với bề dày hơn 15 năm kinh nghiệm cung cấp dịch vụ logistics chuyên nghiệp, TÂN NAM CHINH tự hào là một trong những công ty cung cấp hệ sinh thái logistics đa dạng, có thể hỗ trợ tốt mọi nhu cầu cho khách hàng trong và ngoài nước ở các lĩnh vực:
- Dịch vụ chuỗi cung ứng lạnh, đặc biệt hàng nông sản.
- Dịch vụ vận chuyển đường biển - đường bộ - hàng không.
- Dịch vụ cho thuê container - nhà xưởng - kho bãi - kho lạnh
- Dịch vụ hậu cần khác như: đóng gói, tìm nguồn ra, tìm nguồn nguyên liệu trong nước – quốc tế, thủ tục xuất – nhập khẩu…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Tân Nam Chinh hiện sở hữu đội xe container lạnh và hệ thống kho lạnh tại các vùng nguyên liệu trọng điểm, với hệ thống quản lý và điều phối công nghệ cao, đạt chuẩn quốc tế cùng năng lực đáp ứng nhu cầu xuất khẩu lớn ngay cả mùa cao điểm.