Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Coordinate and build strong working relations with various internal/external support departments
Create and implement inclusive digital marketing plans by utilizing different digital mediums and setting measurable KPIs, mainly on Facebook, Google, Zalo, Tiktok.
Manage and optimize direct digital campaigns, monitor performance reports, analyze data, and make data-driven recommendations.
Collaborate with other teams (like content, creative, event, admission) to ensure cohesive and effective marketing campaigns.
Optimize website performance, including organic traffic, bounce rate, and conversion rates to improve user experience and drive lead generation.
Conduct market research and competitive analysis to identify industry trends and new growth opportunities.
Manage the collected customer database system (raw lead/lead/qualified lead), analyze insights and make predictions
Other tasks assigned by the Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
Graduated with a bachelor’s degree in marketing, communication, or related fields.
Experience with digital tools and platforms like Google Analytics, Search Console, Facebook, Zalo OA, etc.
Strong knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, PPC, Google Ads, email marketing and social media.
Ability to read and understand English.
Young, dynamic, creative mind and good aesthetic
Ability to work independently and teamwork spirit
Ability to film, take photos is required
What CISS offers:
- 12 paid days off per year + 01 day birthday leave
- Premium health care insurance
- Great allowances (buffet lunch, parking, birthday, happy hours....)
- Salary review at least one time per year based on employee's performance and contribution
- Outing/team-building activities (company trip, swimming club,..)
- Facilities usage
- Global, dynamic & flexible working environments.
- Tuition fee discount percentage
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 1991, từ một xưởng sản xuất nhỏ hiện tại GREE đã phát triển thành là một tập đoàn hàng đầu thế giới về điều hòa không khí. GREE là thương hiệu điều hòa số 1 thế giới năm 2015 do tập đoàn nghiên cứu thị trường EUROMONITOR INTERNATIONAL bình chọn. Năm 2015 GREE đạt doanh số 25 tỷ USD, tốc độ tăng trưởng đạt 38% so với cùng kỳ năm trước và năm 2020 được xếp hạng 246 trong danh sách 2000 công ty lớn nhất theo bình chọn và thống kê của Tạp chí Forbes.