Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Lead, plan, and execute social media communication all channels (Facebook, Instagram, Groups, email marketing) and marketing initiatives to ensure consistent brand messaging and image targeting key segments.
- Analyze data and assess the strengths and weaknesses of partner management. Collaborate to develop solutions that enhance performance.
- Work closely with agencies and communication support teams (Advertising, Market Research, PR, etc.) to deliver cohesive brand experiences across all touchpoints.
- Coordinate with the Brand team to design and implement marketing promotions and activations aimed at driving sales and increasing brand awareness.
- Partner with various functions (Brand, Operations, Supply Chain, Finance, Product, Admin, etc.) to support ongoing projects, competitive analysis, budget management, and media planning.
- Develop and coordinate product shoots aligned with seasonal themes and marketing objectives.
- Monitor, track, and report on events, promotions, and campaigns to evaluate effectiveness and inform future strategies.
- Track and report on advertising and promotional spending on a monthly basis.
Yêu Cầu Công Việc
· Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.
· Knowledge of Luxury/fashion/Cosmetic/Retail is a plus.
· At least 2 years of experience working in marketing role.
· Strong reporting skills.
· Pro-active, adaptive, and good follow-through
· Positive attitude, result-oriented, resourceful, innovative
· Good command of English in writing & speaking
· Has experience in opening new stores activities and activation
· Competent in office computer skills
· Highly committed, passionate, well organized, pro-active, honest, integrity, detailed, persevere and diligent
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 1991, từ một xưởng sản xuất nhỏ hiện tại GREE đã phát triển thành là một tập đoàn hàng đầu thế giới về điều hòa không khí. GREE là thương hiệu điều hòa số 1 thế giới năm 2015 do tập đoàn nghiên cứu thị trường EUROMONITOR INTERNATIONAL bình chọn. Năm 2015 GREE đạt doanh số 25 tỷ USD, tốc độ tăng trưởng đạt 38% so với cùng kỳ năm trước và năm 2020 được xếp hạng 246 trong danh sách 2000 công ty lớn nhất theo bình chọn và thống kê của Tạp chí Forbes.