Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Review, compile & evaluate monthly forecast submission from heads of channel, trade & marketing, and submission of consolidated commercial business forecast to various department ie planner & finance
2. Prepare various analysis report include commercial PL by channels, regions & brand
3. Review, monitor & tracking of trade & marketing expense, including accruals & actual payment management to avoid surprises in under or over-accruals
4. Conduct in-depth portfolio assessments to set brand objectives, identify price realization gaps, highlight white spaces and ensure price-pack execution to support the brand and portfolio strategy
5. Optimize channel-customer / pack mix to accelerate profitable growth for Taisun and customers
6. Identify conclusions through in-depth analysis, using financial tools/frameworks and methodologies which will be developed over time for this role
7. Develop methodologies in order to perform financial analyses and scenario development that will be the base for portfolio pricing simulations and white space launches
Working conditions:
- Workplace: 08 Phan Dinh Giot, Ward 2, Tan Binh dist., HCMC.
- Working hour: 08:30 - 18:00 (Monday - Friday)
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's or Master’s degree in Finance
- 5+ years of experience in Financial planning, or FP&A; Experience in FMGC Company will be priority
- Good Microsoft Skill (office, Excel) and good adaptability to the new software
- Ready for Business Trip when needed
- Dynamic, honest, Logic thinking & Strong analytical skills
- Good problem solving & Communication Skill
- Be fluent in English.
*** Benefits:
-
- Annual bonus (avg. 1.2 month);
- Annual health insurance: First beneficiary (employees) and 1 contingent payees (relative);
- Anual Performance bonus;
- Labor day bonus;
- Mid-Autumn bonus;
- Absenteeism bonus;
- Reward for Outstanding employee/dept;
- Insurance pay on total salary;
- Free products;
- Marital/Funeral/Sickness support;
- Touring trip/Touring fee;
- Birthday gift;
- Int'l Women day's gift;
- Vietnamese women day's gift;
- Year-end gift;
- No interest loan for emergent needs;
- Training on the job.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 1991, từ một xưởng sản xuất nhỏ hiện tại GREE đã phát triển thành là một tập đoàn hàng đầu thế giới về điều hòa không khí. GREE là thương hiệu điều hòa số 1 thế giới năm 2015 do tập đoàn nghiên cứu thị trường EUROMONITOR INTERNATIONAL bình chọn. Năm 2015 GREE đạt doanh số 25 tỷ USD, tốc độ tăng trưởng đạt 38% so với cùng kỳ năm trước và năm 2020 được xếp hạng 246 trong danh sách 2000 công ty lớn nhất theo bình chọn và thống kê của Tạp chí Forbes.