Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
*HR affairs:
Recruitment process, post job on recruiting channels, screen CV, contact candidates, arrange interviews,
process paperworks, explain internal policy and related regulations for new employees come to
Company; Union Trade reports; Insurance, etc.
*Administration:
- Carry out payment for administrative expenses: electricity and water, office rental, management fee,
cleaning fee, telephone & internet, etc.; draft service contracts and other related documents.
- Office building management: reception, tracking daily in/out guests, manage meeting rooms,
welcome guests, security, public area hygene…
- Assist foreign leaders’ paperworks: visa, work permit, residences…
- Arrange greeting customers, business trips, accommodation, transportation…
- Manage and operate media channels such as website, social media…organize conferences, meetings,
internal and external events, Company activities and so on.
- Conduct relating reports in Chinese/English.
- Other tasks assigned by Manager
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS:
- Graduated University (Bachelors);
- Age from 22-30 years old;
- Good command of English and Chinese Mandarin 4 skills;
- Hard working, proactive and teamwork spirit;
- Good interpersonal and communication skills;
- Good organizational and multi-tasking abilities;
- Maintain good grooming and manner in working environment
- Experience in shipping lines, logistics would be advantage;
BENEFITS:
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation
- 13th month salary
- Lunch meals, parking, fitness facilities at company
- Annual healthcheck and teambuilding
- Working hours from Monday – Friday – working time: 08:00AM to 05:00PM
- Other benefits will be discussed during the interview
- Salary can be negotiable
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.