124 Điện Biên Phủ
Mô tả công việc
- Guide accountants in collecting, verifying purchase invoices, sales invoices, and posting financial transactions into MISA software.
- Manage accounting documents, records, and ledgers according to regulations.
- Verify the balance between detailed accounting data and summarized data, ensuring end-of-period balances are reasonable and match with detailed reports and tax reports.
- Control tax risks for clients.
- Prepare monthly/quarterly tax reports: value-added tax report, personal income tax report, contractor tax report, invoice usage report (if applicable).
- Prepare financial reports, monthly/annual management reports.
- Work with clients to provide additional documentation, answer questions.
- Report work tasks to management and perform assigned tasks.
- Provide documents, data, and explanations to tax authorities, auditors, inspectors.
- Provide data to the board of directors or other departments upon request.
Yêu cầu công việc
- Graduated from University or College majoring in Accounting or Finance.
- Have at least 5 years of experience in general accounting, especially working for accounting service companies.
- Have a CPA certificate is a plus
- Have experience or knowledge of auditing.
- Proficient in software MISA, Excel, Word,..
- Good English, both speaking and writing,prefer ielts 6.5 or equivalent
- Able to withstand high work pressure, accept overtime when required by work or superiors;
- Careful, meticulous, honest in work;
- Have problem solving skills and ability to handle work;
- Commitment to long-term commitment.
Quyền lợi được hưởng
- Salary range: up to 1000 USD, or higher depending on capabilities.
- Annual salary review.
- 13th-month salary + bonus (if any).
- Gain experience in accounting for various types of companies, learn more about issues
and handling methods. - Basic training in IFRS, Excel, VBA, English.
- Fuel allowance, nail care vouchers (for female employees).
- Opportunities for promotion, long-term commitment to the company, stable job.
- Enjoy other welfare policies such as holidays, Tet holidays, annual leave, and travel.
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.